У Рівному провели корисний тренінг для покращення обслуговування клієнтів

Щасливе
23.10.2017  21:07

Для команди Рівненського регіонального ЦНАПу провели корисний тренінг «ЄДИНІ ВИМОГИ (СТАНДАРТ) ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ».

Тим самим команда центру ще раз показала, що робить все для наближення до європейських та світових стандартів якості надання адміністративних послуг, формування позитивного іміджу ЦНАП серед громадян та бізнесу, відновленню довіри до влади в цілому.

  • Ми переконані, що основним ресурсом ЦНАП є його персонал, який повинен ввічливо спілкуватись з відвідувачами, швидко та на високому рівні знаходити рішення з питань, з якими до нього звертаються. Бо відвідувачам ЦНАП важливо не просто отримати потрібний документ, але отримати його вчасно, якісно, за зрозумілою процедурою, – говорить заступник міського голови Рівного Віталій ГЕРМАН. – Наразі це є одним із ключових завдань реформи у сфері надання адміністративних послуг, яку проводить Мінекономрозвитку спільно з міжнародними та українськими експертними організаціями, проектами та фахівцями!

 

, , , переглядів: 1 289


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *