ПриватБанк вбереже своїх клієнтів від пені та прострочок за комунальні платежі

16.05.2019

ПриватБанк вбереже своїх клієнтів від пені та прострочок за комунальні платежі

З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги. Серед нововведень – пеня на заборгованість зі сплати комуналки. Її розмір складає 4% річних. Це означає, що у випадку прострочки комунального платежу споживач сплатить 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення. Сервіс ПриватБанку «Регулярні платежі» убезпечить клієнтів від такої пені і взагалі позбавить турботи про можливу прострочку.

Щоб оплатити комунальні послуги або провести платежі, що повторюються, клієнтам ПриватБанку не потрібно відвідувати відділення. Для цього достатньо дати доручення банку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде сплачуватися необхідна сума. Треба лише зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги у касу.

Регулярні платежі можна встановити як на фіксовану суму (наприклад: квартплата, вивіз сміття, послуги зв’язку), так і на змінну, що надає постачальник послуг. У першому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу. Другий варіант – це регулярний платіж за надісланими рахунками. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг і які надходять у платіжках споживача.

Головна перевага регулярних платежів є своєчасна оплата комунальних рахунків. Клієнт не ризикує бути відключеним від послуг, якщо забуде вчасно здійснити платіж, не отримає штрафу. Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта надходить SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Клієнт у будь-який момент може відкоректувати налаштування регулярних платежів або взагалі відмовитися від них.

Сервіс «Регулярні платежі» для пенсіонерів є безкоштовним. Для забезпечення здійснення послуги потрібно лише підтримувати на рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості. А у разі підключення до сервісу карти «Універсальна» і про це можна забути. Оплата проходитеме за рахунок коштів кредитного ліміту. Це також без додаткових комісій, тобто безкоштовно.

Про зручність та популярність сервісу свідчить статистика минулого року. Так, у Рівненській області в 2018-му році було здійснено 140 тисяч регулярних платежів за комунальні послуги на суму 28 млн гривень.

, , , переглядів: 331


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *