“Швидко, якісно, прозоро”, – рівняни хвалять сервіс у ЦНАПі

08.07.2019

“Швидко, якісно, прозоро”, – рівняни хвалять сервіс у ЦНАПі

У соціальних мережах рівняни часто скаржаться на ті чи інші послуги у нашому місті. Водночас є одна установа про яку негативних відгуків практично не зустріти – це Центр надання адміністративних послуг у місті Рівне.

Так, рівняни часто наголошують, що ЦНАП – приклад європейського сервісу у місті. Ось які відгуки про послуги центру надання адміністративних послуг лишають відвідувачі.

  • Найкращі враження. Працівники молодці: компетентні, уважні, людяні, позитивні. Дуже швидко вирішила усі питання.  Хочу поставити плюс за наявність дитячого куточка та сповивального столика. При відвідуванні з дітками – речі незамінні. Усе супер, так тримати!
  • Швидко, якісно, відкрито і прозоро – це все про роботу Рівненського ЦНАПу. Це чудовий приклад того, яким повинен бути сервіс європейського рівня для громадян.  Сьогодні зустрівся і поспілкувався з колективом і відвідувачами ЦНАПу. Переконаний, що якісний державний сервіс, електронне врядування, впровадження новітніх технологій в економіку, державне управління і громадське життя повинні стати нормою для України.

  • Подавали документи на виготовлення закордонних паспортів всією сім’єю. Сподобалось ВСЕ! Прийшли на зазначену годину, все було швидко, конструктивно, колектив доброзичливий, 5 річна дитина була зайнята в ігровому куточку, вода з одноразовими стаканчиками у вільному доступі, чисто, є де присісти, одним словом Європа!

Нагадаємо, що Ви завжди можете внести свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування ЦНАПу звернувшись безпосередньо до заступника міського голови Рівного, безпосереднього керівника ЦНАПу Віталія ГЕРМАНА за телефоном 📞067 380 11 69.

Рідне місто починається з тебе!
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!💙💛

, , , , , переглядів: 331


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *