Сьогоднішній день визначає завтрашній

12.07.2019

Сьогоднішній день визначає завтрашній

Людина, яка розвивається, приречена на успіх. Нарощення обертів власної справи, створення ефективної команди – здобутки мудрого керівника. Власну справу Анатолій Андрійович БОРТНІК розпочав понад 20 років тому і неодноразово змінював вектор, але не зраджував життєвому вибору – рухатися до нових перемог, незважаючи ні на що.


– Ви починали підприємницьку діяльність з невеличких продуктових кіосків, перебудовували їх, змінювали, давали сервіс, якого потребував клієнт. На сьогодні маємо мережу продовольчих магазинів у форматі «біля дому», які переробляємо під мінімаркети. Це зовсім інший рівень та інша конкуренція. Як вам вдається нарощувати оберти та тримати темп у власній справі?
– Зміни – це вимога часу. Торгівля прогресує, і нашого вдосконалення потребує клієнт. Свобода вибору, чек з відповідними знижками та акціями – це переваги, які дає маркет. Робота з-за прилавка – стара послуга, яка не дає стільки правди при розрахунку, а також вільного вибору товару. Для нас головний наш покупець, і він потребує саме такого сервісу і таких магазинів. Покупця не цікавить, заходить він у маркет відомої мережі чи місцевого підприємця, головне – якісне обслуговування, коли ти робиш покупку комфортно і отримуєш якісний товар за свої кошти. Це високі стандарти, але цього потребує покупець. Він є замовником, він дає прибутки, створює попит і робить нам рекламу. Маркети – це завтрашній день. Потрібно випереджати, а не чекати, доки тебе обженуть. Інвестиціями у свою справу я будую майбутнє для власного бізнесу, і саме кредити дають можливість розвивати бізнес. Свою мережу перебудовую вже четвертий раз за двадцять років, бо цього вимагає клієнт.

– Ви вкладаєте у справу не лише кошти, а й знання. Ваша команда – це кадри, які ви вишколюєте і залучаєте до ефективних тренінгів та навчань. Чого вартує створити команду Дії?
– Людина живе для того, щоб розвиватися, ситуація з бізнесом аналогічна. Якщо бізнес не розвивається, то можливі лиш два шляхи подальшого розвитку подій – ріст або занепад. Все, що розвивається, має перспективу. Є дві причини, з яких люди не роблять речей: або банально лінуються, або ж не знають способів, як це здійснити.
Час від часу ми проводимо загальні збори колективу, на яких озвучую, що є така можливість повчитись, перейти на інший рівень кар’єрними сходинками, отримати відповідальніші та більш оплачувані посади. Тим, хто готовий вчитись, ми надаємо можливості за наш рахунок повчитися. На диво, молодь пасує. Їм більш віриться у можливість заробити за кордоном. А старше покоління має розуміння, якщо вектор прийнятий на розвиток, то потрібно йти обраним шляхом. Люди їдуть на навчання, де проходять курси не просто послухати й забути, а роблять практичні завдання і приносять у наш бізнес нові вміння, ідеї та відносини.

– У роботі визначальним є матеріальний аспект, проте щоб працювати в задоволення, потрібно мати відповідну мотивацію. Як прищепити працівникам любов до справи?
– Ми йдемо на роботу, щоб заробляти гроші, бо це основний дохід. Це плата за працю і час. Але не слід забувати, що через роботу людина реалізовує себе у цьому світі. Коли продавець обслуговує клієнтів по високих стандартах, люди дякують, повертаються за «своїм продавцем», і це надихає, співробітник відчуває себе частиною великої справи. Щоб управляти і повести за собою, потрібно зробити так, щоб робота була натхненням, грою і в деякій мірі змаганням. Те, що ти посилаєш у цей світ, це ти й отримуєш зворотно. І коли ми робимо експерименти, коли є посмішка, віддача, це як адреналін, це вставляє. Щоб люди працювали злагоджено і з бажанням, потрібно кожну перемогу підносити, озвучувати. Не потрібно упускати чи пригнічувати. Перемоги потрібно демонструвати для всього колективу. Найгірше це коли ти працюєш, а твоїх старань не помічають.

– Раніше ви ставили акцент на виробництві власної продукції, зараз активно розширюєте торгівельну мережу. Які подальші плани?
– Маючи виробництво, потрібно, щоб був налагоджений збут. Відкрив пекарню, зробив готовий продукт і кому ти продаси? Поїдеш на ринок, завезеш одну машину, другу, але це ж дуже мало. Таке виробництво тільки собі в збиток. Ринок сьогодні заповнений, велика конкуренція, є монополії і малі виробники без збуту не можуть взагалі рухатись, тому ми підтягуємо і те, й інше. Разом з тим, є плани робити консервацію, вже й приміщення маємо для таких цілей. Є всі умови, щоб розпочати виробництво консервації. І попри несприятливий економічний клімат у державі, ми докладатимемо всіх зусиль, щоб громада отримувала якісний продукт та європейський сервіс, а країна знала й цінувала свого виробника.

, , переглядів: 81


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *