“Це буде перша проривна стратегія”, – рівняни про карту можливостей міста

Щасливе
27.10.2017  19:51

В рамках проекту Розробки стратегії розвитку міста Рівного відбулася робоча зустріч фокусних груп. Концепція: Модуль “Профіль громади. SWOT-аналіз.Карта можливостей Рівного”.

Зустріч пройшла у форматі World cafe, а модераторами зустрічі були – Віталій Герман – Заступник міського голови Рівного та Сергій Гемберг – Радник міського голови Рівного з питань розвитку міста, співзасновник ГО “Агенція Сталого розвитку міста”.

Опубліковано Віталієм Германом 27 жовтня 2017 р.

Опубліковано Віталієм Германом 27 жовтня 2017 р.

Фокус групи, в яких працювали присутні:
– розвиток житлово-комунального господарства
– розвиток інфраструктури
– розвиток освіти та науки
– культура, туризм, спорт
– медицина
– соціальна сфера
– економічний розвиток
– екологія

Опубліковано Віталієм Германом 27 жовтня 2017 р.

Рівняни вже діляться позитивними враженнями від заходу і чекають вже наступних зустрічей та кроків для втілення напрацювань:

Опубліковано Віталієм Германом 27 жовтня 2017 р.

Сергій ГЕМБЕРГ:

Робота над стратегією міста Рівне кипить.
Біля сотні небайдужих рівнян з різних сфер працюють над черговим етапом.

Lena Shulga Подія і процес, дуже вартий відвідування та участі. За 3 години – купа натхнення, цікаві люди та вартісні думки. Дуже рада і прийду працювати далі.

Roman Bulyna це буде перша проривна стратегія за все існування України!

Віталій ГЕРМАН:

Було гаряче)
Цікава та продуктивна зустріч фокус груп щодо розробки SWOT- аналізу. Карта можливостей міста Рівного!
Щиро дякуємо усім не байдужим рівнянам.
Крок за кроком будуємо сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян.
Ми – частина змін/We are the part of changes!

Volodymyr Shevchuk Так, продуктивно! Цікаво тепер які з обраних “пунктів” будуть з найбільшим повторенням 🙂 чекаємо вже наступної зустрічі! )

Олег Конончук Гарна , продуктивна праця , справжніх і не байдужих рівнян – дякую усім , хто долучився !!!

 

, , , , переглядів: 1 591


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *