Ювілей ПриватБанку: 25 років успішної роботи на благо мешканців Рівненщини

Щасливе
25.10.2018  11:46

       25 років – це серйозний термін, особливо якщо говорити про діяльність банку в Україні, де економічна ситуація не завжди стабільна. Водночас за цей період ПриватБанк на Рівненщині не тільки успішно працює, постійно розвивається, а й виконує важливу соціальну місію для мешканців регіону. Про те, як завойовують довіру клієнтів, яку мету в роботі ставлять перед собою та якими проектами пишаються – ексклюзивно для сайту та журналу «РІВНЯНИ» розповів директор Північно-Західного регіонального управління ПриватБанку Юрій ВОЙТЕНКО.

     – Чверть століття – це дуже великий термін, якими були ці роки в діяльності ПриватБанку на Рівненщині?

     – Ці 25 років для нас – це шлях розвитку, рух тільки вперед і щоденна праця на благо наших клієнтів. Після націоналізації банку наша діяльність не тільки ні на мить не припинилася, а навпаки  – ми відкрили для себе нові можливості реалізації проектів, значно зросла наша клієнтська база, до нас приєдналося ще більше потужних клієнтів. Нині ми почали більш активно співпрацювати з органами місцевого самоврядування та разом з ними рухаємося до створення по всій Україні Smart Cities.

    – Якою є стратегія розвитку банку на даному етапі, в чому вбачаєте вашу місію?

   – Основна стратегія банку полягає в переведенні клієнтів на дистанційне обслуговування. Тож установа має розгалужену систему банкоматів і терміналів самообслуговування, забезпечує можливість розрахунку карткою практично в кожному закладі, а також ми маємо найкращий онлайн-банкінг у країні – інтернет-банк Приват24. Також саме ПриватБанк першим в Україні забезпечив можливість оплати через смартфон Apple Pay та Google Pay. Це все зроблено для того, щоб клієнт звертався у відділення тільки у разі крайньої необхідності і міг самостійно виконувати цілу низку операцій. Ми йдемо в ногу з часом і намагаємося миттєво реагувати на всі виклики сучасного світу.

    Наша місія полягає в чотирьох основних аспектах. По-перше, надавати фінансові послуги найвищої якості для наших клієнтів. По-друге, допомагати розвиватися економіці країни. І це насправді не просто слова, адже ми є найбільшим банком в Україні, від якого залежить економічна ситуація. Третя місія – зростання бізнесу – це ще один напрямок, в якому ми працюємо. Нам вдалося збільшити свою продуктову лінійку  кредитів, і тепер ПриватБанк кредитує і юридичних осіб, чого раніше не було. Четверта складова нашої місії – здійснювати мрії. Адже ми допомагаємо нашим клієнтами формувати власні мрії, а потім допомагаємо втілювати їх у життя.

   Наприклад, для втілення мрій про автомобіль, ми започаткували спеціальну програму фінансування від ПриватБанку на автомобілі Toyota, Nissan, Сitroen, Peugeot та Renault, яка є насправді дуже вигідною для наших клієнтів. Також ми допомагаємо реалізовувати мрії мешканців Рівненщини про власне житло. Банк гарантує повний юридичний супровід угоди з придбання нерухомості й дотримання всіх законів України під час її укладання. А також надаємо можливість оформити кредит на придбання житла вашої мрії.

 

     – Ваша діяльність на Рівненщині та і в Україні, в цілому, носить соціальну складову. Розкажіть детальніше про соціальну роботу ПриватБанку.

– Ми взяли на себе важливу соціальну місію – навчати дітей фінансової грамотності. Переконані, що дитина, зі шкільного віку, повинна правильно сприймати доросле життя і невід’ємну його частину – фінансову. У 2009 році у нас стартувала освітня програма «ЮніорБанк». Ми не тільки навчаємо дітей фінансовій грамотності, а й підтримуємо програми здорового способу життя для школярів, постійно проводимо акції та конкурси. Отримуючи картку юніора, дитина може користуватися усіма банківськими послугами, але під контролем батьків. Адже картка «ЮніорБанк» має прив’язку до рахунків одного з батьків, тим самим батьки знають куди і на що витрачаються кошти.

   Також у нас є унікальний проект – Бізнес-школа, в якій навчаються діти від 6 до 17 років. Під час занять учні не тільки навчаються фінансової грамотності, а й розвивають свої особисті якості, вчаться правильно ставити цілі та планувати бюджет; будувати свій перший start-up; дізнаються все про банківські технології. Навчання у нас абсолютно безкоштовне і кожний випускник отримує сертифікат про закінчення Бізнес-Школи. Чесно, коли я бачу очі цих дітей, які у нас навчаються, розумію, що у нас є майбутнє і воно за таким підростаючим поколінням, яке знає, до чого прагне, ставить перед собою цілі і, впевнений, їх досягатиме.

     – Але робота зі школярами – це далеко не вся соціальна місія банку. Знаю, що у вас успішно працює благодійний фонд. Як збираєте кошти і на які проекти їх жертвуєте?

– У ПриватБанку успішно працює благодійний фонд «Допомагати просто», який створено сім років тому. Можна сказати, що на повну потужність наш фонд запрацював після націоналізації банку. Благодійниками нашого фонду є клієнти ПриватБанку, які погоджуються пожертвувати частину своїх коштів для допомоги іншим. Так, минулого року було зібрано близько 41 мільйона гривень. Благодійним фондом «Допомагати просто» на Рівненщині та Волині було реалізовано 10 проектів, завдяки яким медичні заклади двох областей отримали надсучасне обладнання. Крім того, завдяки благодійним внескам наших клієнтів ми надаємо цільову допомогу онкохворим дітям, воїнам АТО, постраждалим у резонансних ДТП. Я пишаюся нашими клієнтами, які попри складну суспільно-політичну ситуацію не втрачають віри і допомагають тим, хто цього насправді потребує.

 

     – ПриватБанк багато працює для підтримки бізнесу та створення нових робочих місць, як це вам вдається?

     – Наш проект – Країна успішного бізнесу спрямований на те, щоб відновити економіку країни шляхом розвитку малого та середнього бізнесу, підняти підприємництво на якісно новий рівень та створити мільйони нових робочих місць для всіх українців, які бажають працювати задля себе та своєї країни. У рамках проекту «Країна успішного бізнесу» (КУБ) ми взяли за мету допомагати малому та середньому бізнесу країни. Для цього активно співпрацюємо з органами місцевої влади та ініціюємо низку проектів, спрямованих на полегшення кредитних умов. Цьогоріч 11 підприємців отримали компенсацію з кредитів. Сподіваємося, що наступного року ще більше підприємців отримають компенсації завдяки тому, що бюджет на цей проект буде збільшено.

    Також ми постійно змінюємося і створюємо ще більш комфортні умови для підприємців, спрощуємо процедуру надання кредитів. І це дає свій результат – до нас переходять з інших банків, адже знають, що ми пропонуємо більш вигідні умови та набагато швидший процес кредитування бізнесу. Але і це ще не межа, впевнений, що через півроку якість наших послуг стане ще вищою.

 

     – Якими продуктами ПриватБанку ви найбільше пишаєтеся?

   – Насправді пишаюся усіма проектами, які нам вдалося втілити в життя. Але я хотів би виокремити кілька з них. Зокрема, картка Універсальна, яка дає можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит, використовуючи кошти банку. На цю картку клієнтам можуть перераховувати гроші, а оплата карткою Універсальна доступна у будь-яких торгових точках, в інтернеті й терміналах самообслуговування. Також з допомогою цієї карти можна знімати готівку в будь-якій точці світу.

    Наш мобільний додаток Приват24 без перебільшення можна назвати серцем нашого банку. Адже загальна кількість клієнтів системи електронного банкінгу ПриватБанку в Україні становить понад 8 мільйонів осіб. Кожну секунду через Приват24 проходить 12 транзакцій, за добу користувачі веб- і мобільних версій Приват24 здійснюють понад 1 мільйон банківських операцій. Тим самим інтернет-банком Приват24 щоденно користуються більше 3 мільйонів українців. Також мені приємно відзначити, що ПриватБанк працює як залізнична каса, адже кожен восьмий залізничний квиток в Україні купується через банк. Це дуже зручно і тому дуже подобається клієнтам.

 

     – Важливим моментом роботи ПриватБанку на Рівненщині є високий рівень обслуговування клієнтів. Як вдається надавати послуги такого високого рівня?

    – Практично в кожного клієнта ми намагаємося запитати, чи задоволений він якістю обслуговування у нашому відділенні. А відгуки клієнтів впливають на рейтингування відділень, від чого прямо залежить дохід працівників. Переконаний, що як сервісна компанія, ми тільки таким чином можемо впливати на якість надання послуг. Наші працівники знають, що свої проблеми вони повинні залишати за стінами відділення. Якщо ж виникають конфліктні ситуації чи незадоволені клієнти, то у нас працює спеціальний відділ, який опрацьовує скарги, щоб виправити ситуацію, що склалася.

 

     – Пророблено дуже багато роботи, і ці 25 років функціонування ПриватБанку на Рівненщині справді були надзвичайно ефективними. Розкажіть, яку амбітну мету в діяльності нині ставите перед собою.

     – Ми далі будемо працювати над тим, щоб робити життя наших клієнтів більш комфортним. Хотілося б, щоб все більше людей відмовлялися від готівки на користь платежів по QR-кодах. Але для цього потрібно насамперед змінити сприйняття людей, а далі працювати над тим, щоб для цієї революції cashless були створені усі умови. Вірю, що вже за кілька років Рівне буде розумним містом, де можна буде з легкістю розраховуватися по QR-кодах навіть у вуличних кав’ярнях. А люди будуть не боятися мріяти і робити кроки для їх втілення разом з ПриватБанком.

, , переглядів: 1 016


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *