Як заробити мільйон з нуля, використовуючи соцмережі

Щасливе
12.12.2017  14:42

Ще пару років тому Кейтлін Пайл, представниця покоління мілленіалів (ті, хто народилися після 1981 року і постійно використовують новітні технології в повсякденному житті), кожного дня ходила в офіс на роботу з 9 до 17… Тепер вона – володарка мільйонних статків і вчить інших, як заробляти, не виходячи з дому.

Рівнянам: як зібрати кошти на реалізацію своєї ідеї

Шлях до блискучої ідеї

Статистика така: люди хочуть мати гнучкий графік і можливість працювати віддалено. Особливо це стосується покоління мілленіалів, 85% з яких надають перевагу віддаленій роботі, а 54% – хочуть мати змогу працювати без обов’язкових “з 9 до 17”. При цьому йти в власний бізнес – завжди ризиковано.

 

Caitlin Pyle

 

Кейтлін відкрила свій онлайн-бізнес “Proofread Anywhere”, який допомагає коректорам-початківцям ставати професіоналами і отримувати додатковий дохід, працюючи по всьому світу. За 15 місяців ця платформа заробила 1 мільйон доларів.

У чому секрет успіху її ідеї? У тому, що вона цілком поклалася на такий надійний інструмент маркетингу, як Pinterest. На цій соціальній платформі 150 мільйонів активних користувачів та 93% із них щомісячно роблять покупки на сайті. Тому, Кейтлін вирішила, що це прекрасна платформа для бізнесу. “Люди користуються Pinterest, тому що шукають нові ідеї, щоб змінити своє життя. Якщо ваш контент відповідає таким потребам, то ви повинні працювати через Pinterest”, – говорить Кейтлін Пайл і ділиться практичними рекомендаціями про те, як використовувати такий цінний ресурс.

Рівняни можуть отримати пільгові кредити на будівництво житла

Естетика – наше все

pinterest

 

Гарні фото – це ключовий фактор, який забезпечить популярність ваших матеріалів і збільшить кількість користувачів, які зацікавились вашим товаром. Найпростіший інструмент для дизайну фото – це Canva, він дає чудовий результат і може бути швидко засвоєний новачками. У будь-якому випадку, розміщуйте тільки яскраві, барвисті фото з високою роздільною здатністю. Користувачі соцмереж часто прокручують стрічку новин дуже швидко, тому вам потрібно розміщувати щось, що змусить їх погляд “зачепитися” за ваше фото. Пишіть менше тексту – буде достатньо цікавого питання або пропозиції, які б “чіпляли”.

Регулярність постів

Як говорять дослідження, ті бренди, які розміщують матеріали кілька разів на день, ростуть в рази швидше. Для максимального ефекту потрібно п’ять постів в день. Кращий час для розміщення матеріалів – це години пікового активності користувачів: 14.00 і між 16.00 або між 20.00 і 01.00. Звичайно, вам варто скористатися автоматизацією розміщення матеріалів, в цьому можуть допомогти програми, що дозволяють запланувати розміщення постів з архіву, аби вам не довелося весь час створювати новий контент.

Спілкування

 

спілкування у соцмережах

Найскладніше – розпочати. “Найскладніше вирости з нуля до тисячі підписників, але потім легше, тому що у тебе з’являється своєрідний “авторитет”. Люди починають сприймати тебе серйозно і підписуються на твою сторінку”, – розповідає Кейтлін. При цьому зі своїми підписниками потрібно постійно спілкуватися, щоб зробити з них шанувальників вашого бренду. Робіть розіграші, переможці яких отримують безкоштовний товар, пропонуйте їм ділитися своїми фотографіями та розміщуйте ваші пости в тематичних групах.

 

Джерело: forbes.com

, , переглядів: 4 051


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *