З’явився чат-бот для швидкого доступу до інформації про перетин кордону під час карантину

11.08.2020

З’явився чат-бот для швидкого доступу до інформації про перетин кордону під час карантину

На сайті Державної прикордонної служби України почав роботу в тестовому режимі новий сервіс для швидкого доступу громадян до актуальної інформації про правила перетину кордону в умовах карантину. Як повідомляє прес служба ДПСУ, потреба в чат-боті виникла через епідемічну ситуацію у світі. Країни постійно змінюють свої карантинні обмеження, Україна зі свого боку змушена вносити зміни до правил перетинання кордонів, роботу пунктів пропуску, переліки карантинних обмежень, гармонізувати протиепідемічні заходи зі схожими в сусідніх країнах.

Кнопка чат-бота внизу з правого боку на головній сторінці офіційного сайту ДПСУ допоможе громадянам швидко отримувати актуальну інформацію про карантинні обмеження в Україні та світі, правила перетину кордону.

 

«Аби заощадити Ваш дорогоцінний час, рекомендуємо Вам скористатися нашим новим чат-ботом. Як показує практика перших днів його використання, швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, у порівнянні із класичним діалогом з оператором «Довіри».

Адже Вам не доводиться витрачати час на пояснення суті Вашої проблеми, Ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь.

Звертаємо Вашу увагу, що наразі чат-бот працює у тестовому режимі, тож якщо Вам не вдалося отримати відповідь на Ваше запитання – сповістіть нас про це, прокоментувавши Вашу ситуацію просто під цією публікацією – у полі «розмістити коментар». Ваша небайдужість допоможе нам зробити чат-бот досконалішим», – йдеться у повідомленні ДПСУ.

 

, , , ,


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *