Директор рівненського ЦНАПу про роботу, родину та натхненну команду

Щасливе
02.03.2021  15:20

Директор рівненського ЦНАПу про роботу, родину та натхненну команду

Студенти курсу неформальної освіти «Юридична журналістика» відвідали Рівненський Центр надання адміністративних послуг, де мали змогу побачити, як працюють усі відділи, а також поспілкуватися з  директоркою рівненського ЦНАПу, начальником Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради Наталією Хомич. Говорили про досвід, про роботу ЦНАПу, про кар’єрний шлях та необхідні навики, що важливі при роботі з клієнтами.

Пані Наталіє, поділіться своє історією: як ви опинилися саме тут, яким був ваш шлях і головне – ми знаємо, що у вас 3 освіти, як ви все встигли?

  • Народилася в місті Моршин. Школу закінчила з відзнакою і розпочала навчання у Державному університеті імені Івана Франка за спеціальністю «Вчитель англійської та української мов». У 2004 році вийшла заміж і разом з чоловіком переїхала у місто Рівне. Навчання я закінчила вже у Рівненському державному гуманітарному університеті. Згодом вирішила здобути другу вищу освіту, вступила до Національного університету водного господарства та природокористування за спеціальністю «Менеджер-економіст». Бажання продовжити навчання та здобути юридичну освіту у мене з‘явилося вже працюючи у ЦНАП. У 2021 році я разом з частиною команди отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».

Для чого Вам була потрібна юридична освіта?

  • На той момент я працювала начальником відділу ведення реєстру територіальної громади і зрозуміла, що мені необхідно отримати додаткові знання саме у юридичній сфері. Робота у ЦНАП вимагає постійного опрацювання змін у законодавстві. Для мене було дуже важливо виконувати свою роботу максимально швидко та професійно.

А коли ви приймаєте на роботу, перевагу надаєте людині, яка має освіту юриста, чи це не має значення?

  • Юридична освіта не є перевагою, адже для роботи у кожному відділі законодавством встановлені різні кваліфікаційні вимоги до фахівців. Звичайно, юридична освіта допомагає швидше орієнтуватися у законодавстві. Проте навіть не маючи диплому у юридичній сфері, але маючи велике бажання працювати – можна стати відмінним адміністратором ЦНАП. Взагалі, команда постійно вчиться і підвищує свою професійну кваліфікацію. У зв’язку з карантином, ми були змушені взяти «time out», але раніше у нас щотижня відбувалися брифінги для команди ЦНАП, кожен відділ представляв актуальні питання щодо своєї роботи.

Де ви працювали до ЦНАПу?

  • Свою роботу я розпочала із посади бухгалтера в управлінні магістральних газопроводів, в подальшому працювала фінансовим контролером та бухгалтером у Вік-Експо, а згодом займала посаду заступника директора ТОВ «СВ Трансгаз». Потім – кілька років декретної відпустки, а у 2016 році я вже успішно пройшла конкурс у ЦНАП.

А коли Ви стали начальником?

  • У жовтні 2019 року мене було призначено начальником Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради. Для мене це велика відповідальність очолювати один з найкращих ЦНАП в Україні та працювати з такою потужною командою професіоналів. До цього я вже працювала начальником відділу ведення реєстру територіальної громади та очолювала відділ паспортних послуг.

Скажіть, будь ласка, чи дублюєте ви якось дані у зв’язку з тим, що у вас електронна картотека?

  • Звичайно, наш системний адміністратор проводить усю необхідну роботу для формування резервних копій з Реєстру територіальної громади міста Рівного. Картотека ведеться виключно в електронному вигляді, за допомогою програмного комплексу «ЦНАП-Smart-quality-service», який забезпечує захист інформації. Доречі, за впровадження в роботу цього програмного забезпечення команда ЦНАПу отримала спеціальну відзнаку «Кращі практики місцевого самоврядування».

Розкажіть ще про проект «єМалятко»

  • Ідея заключається в тому, щоб максимально спростити отримання батьками необхідних адміністративних послуг після народження дитини. Цей проект – інтеграція реєстрів. Саме завдяки цьому, батьки  отримали можливість за однією заявою оформити 10 послуг пов’язаних із народженням дитини. Хочу звернути увагу, що Рівненський ЦНАП один із перших в Україні підтримав ініціативу Міністерства цифрової трансформації та впровадив послугу «єМалятко» у ЦНАП та пологових будинках.

А скажіть у вас проходять студенти практику?

  • Так, ми маємо підписані меморандум про співпрацю з НУВГП та університетом МЕГУ імені С. Дем’янчука. Студенти саме цих навчальних закладів, щороку проходять у нас практику.

А є у таких студентів шанс пізніше тут працювати?

  • Так, але за наявності вищої освіти та досвіду роботи: від одного року в органах місцевого самоврядування або від трьох років офіційного стажу. Але потрібно враховувати, що ЦНАП – це завжди робота з людьми. Важливо вміти врегульовувати питання та адаптуватися до будь-якої ситуації.

Ви співпрацюєте з іноземними компаніями? Можливо переймаєте їхній досвід?

  • Звичайно, ми постійно вивчаємо іноземний досвід у сфері публічних послуг. Проте, нам теж є чим пишатися. Консультанти ТОВ «Європейський Інститут Управління» підтвердили дотримання вимог міжнародного стандарту системи управління якістю ISO 9001:2015 у Рівненському ЦНАПі. На сьогоднішній день це найвищий стандарт якості.

А ще розкажіть про ваші плани.

  • Якщо відверто, я не люблю говорити про плани. Але скажу одне, що команда ЦНАПу невпинно працює над покращенням доступності та якості надання адміністративних послуг мешканцям Рівненської територіальної громади.

Останнє запитання: ви не тільки директор, а також мама і громадський діяч. Що надає вам сил?

  • Моя опора – це моя сім’я. Я маю прекрасного чоловіка та двох синів, які завжди підтримують мене та розуміють. А ще у мене є чудова команда, яка надихає мене своєю роботою ніколи не зупинятися і рухатися тільки вперед.

Миронюк Інна

, , , , переглядів: 177

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *