Свято відміняється або як у Рівному замовили банкет і не прийшли

Мисливсько-спортивний комплекс «Сокіл»
Щасливе
14.09.2021  11:38

Свято відміняється або як у Рівному замовили банкет і не прийшли

Прикра ситуація днями сталася у одному з кращих ресторанів Рівного. Мова йде про “БарМаки”, де люди вирішили замовити банкет, при чому зробили це завчасно і потім….не прийшли на свято.

Директорка закладу впевнена, що подібні свята – це відповідальність, як замовника, так і виконавців, адже це спільне свято, яке може приносити радість. Галина Кухтій зауважує, що можна було б просто попередити про зміну планів, а не відключати телефон чи не брати слухавку.

Розповім вам деталі підготовки бенкету.
Наші шановні замовники приходили ще 5 вересня, щоб скласти меню разом із адміном.
Наші адміни уважні до кожного гостя, тому завжди допоможуть скласти меню, враховуючи усі особливості смаків та відповідно до події.

Процес організації бенкету може займати багато годин, усе залежить від потреб та запитів замовника. Від моменту першого запиту і до дня святкування у гостя може змінюватись безліч нюансів та виникати додаткові побажання: зміна часу бенкету, схеми розташування столів, розважальної програми, декорацій – та безліч

Адміну необхідно усі ці деталі фіксувати і негайно оновлювати 🏃🏻‍♀️інформацію для працівників кухні та залу, а також синхронізувати всі процеси з іншими замовленнями, що є в закладі – щоб кожен гість був задоволений.

Наступний етап: меню передається на кухню, де Шеф так само його опрацьовує і формує список на закупівлю продуктів під конкретний бенкет, а також змінює графіки кухарів.
Закупівельник прораховує логістику і дає запит бухгалтеру на отримання коштів. І це лиш основні процеси…
Адже графік виходу майже усіх працівників, навіть “бекофісу” – теж формується під подію – від фей чистоти на посуді та залі – до додаткових людей для прасування накрохмаленої скатерки…

І ось щасливий день свята!
Офіціанти сервірують стіл, виносять холодні страви, а замовник не прийшов та не відповідає на тел дзвінки…

Так, ми несемо збитки.
Та, як на мене, це вже не про гроші, це – про стосунки.
Бенкет – це свято, яке ми організовуємо спільно. Важлива ДОВІРА і на ній базується усе! Лише так ми отримуємо “він-він” – коли усі у виграші і щасливі.
А тут – програш двох сторін.
Ми втратили гостей, а вони втратили нас.

А ще, маю відчуття “іспанського сорому” – бо не розумію в чому проблема підняти слухавку або, ще краще і серйозніше, по-людськи: написати повідомлення або зателефонувати та ПОПЕРЕДИТИ.

А загалом, світ змінюється і діджиталізується, а сфера обслуговування вже переходить у формат, коли не лише клієнт оцінює дії надавача послуг, але і навпаки. Простий приклад Убер, Бла-бла кар ітд.
Лише взаємна повага та увага веде до успіху.

А в житті бувають різні ситуації, але об’єднує їх одне: усе можна обговорити і дійти згоди, аби лиш захотіти! Захотіти поводитись по-людськи у стосунках з іншими!

, , , , переглядів: 497

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *