Розрахунок витрат на відкриття SA та LDA у Португалії

Щасливе
11.03.2023  07:56

Від появи ідеї про власний бізнес у Португалії до фактичного початку підприємницької діяльності минає час, який використовується для пошуку оптимальної юрисдикції, підготовки та подання документів. Окрему увагу комерсанти приділяють прорахунку фінансових витрат. Завжди є певний бюджет на реалізацію проєкту, який перевищувати небажано, адже тоді доведеться шукати додаткові активи, що негативно позначиться на матеріальному благополуччі засновника та на темпах розвитку фірми.

Скільки коштуватиме запуск бізнесу за кордоном?

Усім підприємцям слід враховувати, що реєстрація компанії в Португалії – багатоетапний процес, витрати на який залежать від наступних факторів:

  • хто займається поданням документів;
  • яким видом діяльності ви плануєте займатись, чи потрібно отримувати додаткову ліцензію;
  • яку організаційно-правову форму юридичної особи ви обрали;
  • які обов’язкові платежі передбачає португальське законодавство – періодично змінюється мито на створення SA та LDA, і цей момент доводиться враховувати.

Впевненість у тому, що вдасться відкрити фірму в Португалії швидко і без непотрібних витрат, може надати адвокатське об’єднання “Lawrange”. Юристи з великим досвідом займаються врегулюванням формальностей та допомагають не переплатити завдяки грамотній організації процесу підготовки та подання документів. Фахівцям відомо, як правильно заповнювати анкети, коли і куди подавати папери, чим відрізняються у плані оподаткування LDA та SA тощо. Залучення адвокатів дозволяє водночас скоротити грошові витрати завдяки отриманню комплексного сервісу і прискорити реєстраційну процедуру. При цьому всі поточні питання вдасться вирішити у дистанційному режимі.

Комплекс послуг обійдеться приблизно в 5 тис. євро і включатиме:

  • розробку статуту та іншої установчої документації;
  • заповнення анкет та подання запитів до державних інстанцій (у тому числі для оформлення ліцензії IBCM) та банк для відкриття рахунку;
  • сплату різноманітних зборів та внесків;
  • одержання Número de Identificação Fiscal бенефіціара;
  • переклад документів та послуги нотаріуса;
  • пошук офісу та забезпечення поштово-адресного сервісу.

Окрім витрат безпосередньо за реєстрацію підприємства та відкриття банківського рахунку бізнесменам потрібно бути готовими до витрат на утримання бізнесу. Як мінімум доведеться найняти одного місцевого жителя та виплачувати йому щомісяця від 665 євро, щорічно платити 1800 євро за ліцензію IBCM та протягом 24 місяців після реєстрації вкласти від 75 тис. євро в основні засоби підприємства.

переглядів: 275


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *