Українці не хочуть знижувати вимоги до своєї зарплати

Щасливе
29.03.2017  13:37

“HeadHunter” опублікував дослідження, де аналітики дійшли висновку, що на одну вакантну посаду в Україні в середньому претендують троє пошукачів. Однак, незважаючи на існуючу конкуренцію, 70% українців не готові понижувати планку бажаної компенсації та йти на компроміс із роботодавцем щодо зменшення зарплатні. 

Український фермер створив робота на 3D принтері

Згідно з даними опитування, підвищення мінімальної заробітної плати (3200 грн) суттєво не вплинуло на зарплатну політику більшості компаній. Про зміни у виплатах заявили тільки 20% українців. І навіть у цьому випадку про підвищення винагороди повідомили 51% респондентів, натомість 25% опитаних констатували зменшення розміру виплат внаслідок перерозподілу зарплат між всіма співробітниками компанії. Тих, кому підвищили лише офіційну зарплату, а надбавку виплачують у конверті, — 19%.

До підвищення рівня мінімальної зарплати українці ставляться неоднозначно. Більшість опитаних українців (69%) заявили, що підвищення мінімалки стане в подальшому передумовою інфляції, підвищення цін та наростання кризи споживчого кошика. Лише 8% респондентів позитивно ставляться до встановленої мінімальної зарплати та вірять в підвищення рівня життя українців та їхньої платоспроможності.

У Рівному презентують новий інвестиційний проект 

Попри конкуренцію на ринку праці, пошукачі не готові змінювати свої очікування від нової роботи у питанні оплати праці в менший бік. Кожен третій респондент зазначає, що не готовий знижувати планку і йти на компроміс. І лише 17% опитаних готові йти на поступки та розглядати пропозицію щодо нового місця роботи, якщо пропонована зарплатня буде на 15-20% меншою, ніж бажана.

У середньому зростання зарплатних побажань пошукачів на початку 2017 року складає 31% у порівнянні з 22% на початку 2016 року. Це пояснюється не тільки загальним подорожчанням життя в країні, а й суттєвим потеплінням на ринку праці, а також зниженням конкуренції з 4-5 претендентів на вільне місце до трьох. Кількість вакансій зростає, конкуренція падає, а отже, компаніям потрібно докладати більше зусиль, щоб отримати хорошого фахівця. Ринок праці, який протягом декількох останніх років був на 100% ринком роботодавця, зараз на шляху зміни — становлення ринку споживача.

робота

, , переглядів: 1 203


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *