Політична та громадська діяльність:
Сертифікований бізнес-тренер, провів понад 100 корпоративних і відкритих тренінгів по маркетингу, управлінню продажами, стратегічному управлінню та організаційному розвитку.
Віце-президент Української Асоціації Маркетингу, директор Рівненської обласної організації УАМ. Протягом 2003-2010 років був керівником 12 проектів розвитку ринкових реформ та інноваційної діяльності, профінансованих ОБСЄ, USAID, фондом Євразія, фондом Ч.С. Мотта, Посольством Канади в Україні.
З 2007 по 2013 роки працював на позиціях директора з маркетингу холдингових компаній в галузях АПК, виробництва будівельних матеріалів, готельного та ресторанного бізнесу. Брав участь в проектах приватного розміщення корпоративних цінних паперів на міжнародних фінансових ринках.
Творчі та професійні досягнення
Автор понад 25 праць з менеджменту та маркетингу, в тому числі – трьох навчальних посібників. Книги «Корпоративний менеджмент» та “Маркетинг” (видання 2013 року) рекомендовані Міносвіти як навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей.