17 квітня члени Рівненського міськвиконкому прийняли рішення про запровадження мораторію на розміщення зовнішньої реклами.
Ми вирішили дізнатися, що ж реально для міста дасть впровадження такого мораторію. За коментарем ми звернулися до заступника мера Рівного Віталія Германа.
- Під дію мораторію потрапляють борди та інші рекламні конструкції. Впродовж трьох років дії мораторію, нові дозволи на розміщення зовнішньої реклами не видаватимуть. Ті ж, що нині діють – будуть працювати. Але разом з тим цей період потрібен, щоб провести інвентаризацію раніше виданих дозволів, відмежувати, що таке вивіски, а що таке зовнішня реклама, – пояснює Віталій ГЕРМАН. – Також в процесі інвентаризації будуть визначені незаконні рекламні конструкції, які підлягатимуть демонтажу.
Заступник мера Рівного вважає введення мораторію своєрідною паузою, щоб навести лад у сфері розміщення реклами. І це ще один крок до того, щоб покращити зовнішній вигляд вулиць Рівного.