12 квітня ПАТ “Укрпошта” представила свій оновлений логотип. Ребрендинг лого для підприємства був проведений фірмою “Saatchi & Saatchi”.
“Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму”, – заявив керівник “Укрпошти” Ігор Смілянський.
Новий слоган компанії – “Головна пошта країни! ” та ” Здатні дивувати!”.
В Україні кожен третій електронний квиток на поїзд продається через ПриватБанк
В “Укрпошті” заявляють, що дають компанії рік на те, щоб здивувати клієнтів. Також серед переліку послуг фірми з’явиться експрес-пошта і кур’єрська доставка.
“Цей той бренд, який ми вважаємо компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!), i залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами”, – підкреслив Ігор Смілянський.