18 підприємств Рівненщини долучилися до програми «Національний кешбек»

Щасливе
18.09.2024  18:00

На Рівненщині місцеві виробники активно підтримують державні ініціативи, спрямовані на розвиток вітчизняної економіки.

Одним із важливих кроків у цьому напрямі стало приєднання 18 підприємств області до програми «Національний кешбек», розробленої Міністерством економіки України в межах кампанії «Зроблено в Україні». Ця програма має на меті стимулювати продаж українських товарів, підтримати виробників і надати споживачам додаткові вигоди.

Як працює «Національний кешбек»?

Програма «Національний кешбек» передбачає повернення 10% вартості від купівлі вітчизняних товарів у найбільших торговельних мережах України. Це стимулює споживачів обирати українську продукцію, збільшуючи обсяги продажів національних виробників. Окрім економічної підтримки, програма допомагає розширити присутність вітчизняних товарів на полицях магазинів та покращити їхню конкурентоспроможність.

Начальник Рівненської обласної військової адміністрації Олександр Коваль повідомив, що бізнес Рівненщини активно відгукнувся на державну ініціативу. «На сьогодні свої товари в межах програми вже зареєстрували 18 компаній різних сфер. Це показник того, що місцеві підприємства готові долучитися до загальнонаціональних проєктів для підтримки вітчизняної економіки», – зазначив він.

Хто долучився до програми?

Серед підприємств Рівненщини, які стали учасниками «Національного кешбеку», є представники різних галузей, зокрема виробники харчових продуктів, напоїв, лакофарбової та гумової продукції. Серед них:

– ТОВ «Рівненська продуктова компанія»
– ТОВ «Рівне-борошно»
– ТОВ «Хлібодар»
– ПП «Віліс»
– ТОВ «Волинський бровар»
– ПАТ «Дубенський завод гумово-технічних виробів»
– ТОВ «Фіто Україна»
– ТОВ «ВПК-Україна»
– ПП «Аметист плюс»
– ТОВ «Українська сірникова фабрика»
– ТОВ «Радивилівмолоко»
– ТОВ «Колор СІМ»
– ТОВ «Нова-Пак»
– ТОВ «Кузнецовський хлібозавод»
– ТОВ ВПК «Щедра нива»
– Роял Лайф Кава
– ТОВ фірма «Рекорд»
– ТОВ «АГРОПЕРЕРОБКА»

Ці підприємства охоплюють різні сегменти ринку, забезпечуючи споживачів як харчовими продуктами, так і продукцією іншого призначення. Наприклад, «Українська сірникова фабрика» є єдиним в Україні виробником сірників, а «Волинський бровар» та «Радивилівмолоко» постачають на ринок якісні напої та молочну продукцію.

Програма вигідна як для споживачів, так і для виробників. Покупці отримують можливість зекономити, оскільки при купівлі товарів, що входять до програми «Національний кешбек», їм повертається 10% вартості. Для виробників це шанс підвищити обсяги продажів та покращити впізнаваність власного бренду.

Завдяки програмі, українські підприємства можуть не лише стабілізувати свої позиції на внутрішньому ринку, але й вийти на новий рівень, підвищивши обсяги реалізації своїх товарів.

 

МОН запускає безоплатний онлайн-курс англійської для вихователів дитячих садків

 

переглядів: 92


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *