23 листопада працівники та керівництво агропідприємств Рівненщини прийдуть під стіни рівненської дирекції «Укрзалізниці». Причина цього – дефіцит рухомого складу, який вже більше року існує в Україні.
Підприємці Рівненщини б’ють на сполох через відсутність вагонів, які перевозять вантажі. Це напіввагони – відкриті з високими бортами, в яких навантаження відбувається насипом. У таких вагонах, в біг-бегах (м’яких контейнерах) перевозять цінний вантаж для сільського господарства – мінеральні добрива.
На сьогоднішній день підприємства мають дефіцит таких вагонів більше 150. Як наслідок, це більше 10 000 тон не відвантажених з затримкою три-чотири тижні цінних добрив.
Особливе загострення ми відчуваємо впродовж двох-трьох останніх місяців. І це вже не вписується в жодні рамки. З 50-60 вагонів, які ми потребуємо в тиждень, ми отримуємо два-три вагони. А чекати немає як, адже ми повинні їх відправляти вчасно, коли сільськогосподарські виробники потребують внесення саме цих добрив, – говорить голова спостережної ради групи компаній «УкрТехноФос» Юрій Супрунюк.
Не від дирекції залежить подача вагонів,а від ЦТЛ (яке колись звалось УТЛЦ) і знаходиться дана організація в Києві.Тому пікет потрібно ставити біля них,або піднімати питання перед урядом для чого така організація взагалі потрібна.ЦТЛ-це дармоїд на тілі Укрзалізниці та працівників залізниці.У них(ЦТЛ) одна відповідь-розподіленням вагонів займається компютер і вони ні причому.
Тож може буде дешевше для держави встановити декілька компютерів івони будуть керувати роботою в ЦТЛ,а ЦТЛ ліквідувати і бюджету буде плюс.