Тема XVII сезону «FASHION TІME» – весна. Його лейтмотивом обрано цитату з відомої драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»: «Весна ще так ніколи не співала…». Модні покази триватимуть два дні – 30-31 березня. Початок найстильнішої події о 18 годині.
Дизайнер бренду “Dolloris”, Зінаїда Троянчук відкриватиме перший день модних показів. Її колекція буде присвячена весільній моді. Родзинкою заходу буде презентація театру моди ARTmodels, це сюрприз-перфоменс, який підготували спеціально до свята.
У “Fashion Time” є традиції, які переходять із сезону в сезон. Однією з них є конкурс модних луків “Best of style”, він відбудеться у перший день показів.
– Учасник продумує повноцінний образ який складається з одягу, взуття, аксесуарів та за потреби реквізитів. Це творчість самих учасників, не дизайнерів. Члени журі оцінюють те як підготований образ і те як його презентували на показі, – зазначила Оксана ІГАС.
У перший день будуть представлені також колекція місцевого магазину “Colibri kids” та полтавського бренду “Youmash”. Вечір, після нагородження переможців конкурсу “Best of style” продовжить польський бренд “Coсcodrillo” (показ чотирьох колекцій).
31 березня. 2-ий день модних показів:
“One look” – конкурс молодих дизайнерів почнеться о 16 годині 31 березня. Вхід вільний. Учасниками цьогорічного конкурсу будуть студенти з Києва, які навчаються у Київському університеті дизайну, а також молодий хлопець з Дубна, який презентуватиме свій модний лук.
Після конкурсу молодих дизайнерів розпочнеться головне шоу. На глядачів чекає 15 показів, розділених на дві частини.
Весь вечір буде заповнений неймовірними емоціями, а на найстійкіших шанувальників моди чекає сюрприз – розіграш подарунків.
Актуальною в світі моди є тема Size+. Подіумом наймоднішої події Рівного дефілюватимуть пишні моделі, демонструючи нову колекцію від Андре Тана.
Головний день закриває зірковий гість модних показів – дизайнер Руслан Хвастов. Перша модна подія матиме своє продовження у нічному клубі “Catarsis”(fasion after party).
P.S В день події продаж речі з подіуму можливий за знижкою (з будь якої колекції).
Рекламним обличчям 17-го сезону проекту «FASHION TIME» стала вихованка Школи шляхетних дівчат, модель агентства «ARTmodels», 14-річна Анастасія ШАХРАЙЧУК.
Над створенням її образу працювали головний та незмінний візажист проекту Мар’яна ІГАС та головний перукар-стиліст проекту Олександр КАРПИШИН.
Ніжну сукню для фотосесії створила рівненська дизайнерка Валентина ВИШНЕВСЬКА, більш відома під брендом «Valencia», а неймовірні аксесуари – Ольга ПАШИНСЬКА, яка минулого сезону дебютувала на «FASHION TIME».