Клієнти, які отримують пенсію на картки ПриватБанку, можуть оплачувати комунальні послуги без комісії в дистанційних каналах – терміналах самообслуговування або через Приват24.
ПриватБанк пропонує допомогти і навчити усіх своїх клієнтів поважного віку навчити самостійно оплачувати комунальні платежі і запрошує до будь-якого відділення, де спеціалісти покажуть, розкажуть і доведуть, що це – легко, просто і доступно кожному. Про це повідомила керівник напрямку просування соціальних програм Північно-Західного РУ ПриватБанку Тетяна Бурцева. За її словами, для пенсіонерів в банку діє пільговий режим обслуговування, особливо, коли це стосується самостійної оплати платежів в терміналах самообслуговування або через Приват24.
“Ми дбаємо про кожного нашого клієнта, а до пенсіонерів – особлива увага, – розповідає Тетяна. – Тому безкоштовне не лише оформлення банківських карток, зняття готівки в банкоматах будь-яких банків України, навчання фінансовій грамотності для пенсіонерів. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні послуги у Приват24 та терміналах самообслуговування БЕЗ КОМІСІЇ. У касах банку комісія складатиме 3 грн за платіж. На кожен платіж за комунальні послуги у користувачів буде створено власний шаблон. І доповнювати його потрібно буде лише новими показниками лічильника та сумою до сплати”.
Щоденно спеціалісти відділень ПриватБанку на Рівненщині навчають більше 2000 клієнтів активно користуватися Інтернет-банком Приват24. Інтернет-рішення для мобільних і планшетів, блоги і сторінки в соціальних мережах – банкінг вже давно вийшов за межі звичних відділень. Тому навчання клієнтів активному користуванню всіма новітніми можливостями є головним завданням для спеціалістів найінноваційнішого банку України.
Кількість “платіжок за комуналку” через фінансову установу зросла майже вдвічі. Щомісяця через Приват24 рівняни здійснюють понад 250 тис. платежів. Крім цього рівень тарифів залишився найнижчим серед банківських установ.