Із березня зателефонувати на інформаційну гарячу лінію Рівненської міської ради 1553 можна з мобільного.
Як розповів начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Павло Будз, це значно вплинуло на кількість звернень:
“Раніше оператори приймали один дзвінок у дві хвилини, тепер же перерв між дзвінками немає. Справа у тому, що не у всіх вже був доступ до стаціонарного номера телефону. Тепер же є можливість телефонувати з мобільного, тому люди активно цим користуються. Щодня оператори приймають від тисячі до півтори тисячі звернень.”
Найпопулярнішими залишаються запитання, що стосуються внутрішньо переміщених осіб, соціальних виплат, житлово-комунальних звернень (відключення електроенергії, водопостачання та інше), функціонування укриттів та роботи сирен оповіщення.
“Інформаційна лінія 1553 працює цілодобово. Через велику кількість звернень, не всі можуть відразу дотелефонуватися. Тож, якщо вам не відповіли з першого разу — зателефонуйте іще раз. Вас не ігнорують — просто у цей час оператори опрацьовують звернення інших,” – наголошує Павло Будз.