У Рівному фахівці Територіального центру соціального обслуговування отримали п’ять планшетів для підвищення якості та швидкості реагування на потреби громадян. Техніка надійшла в межах тристоронньої співпраці між Рівненською міською радою, благодійною організацією «Ukrainian Refugees UAPT Trademark HELP UAPT» та МБФ «Фундація друзів України».
Планшети сприятимуть впровадженню електронного кейс-менеджменту — сучасної моделі надання соціальних послуг, що дозволяє вести електронну базу даних, координувати взаємодію між установами та підвищити ефективність комунікації з підопічними.
За словами директорки департаменту соціальної політики Олени Петрик, така цифровізація допоможе ще швидше реагувати на потреби людей, особливо в умовах воєнного часу. Техніку передали керівниці Терцентру Ларисі Степанюк. Наразі установа обслуговує 1855 рівнян — літніх людей та осіб з інвалідністю.
Запровадження цифрових інструментів — важливий крок до створення ефективної, сучасної і людяної системи соціального захисту.