Рівненський ЦНАП шукає працівників: свіжі вакансії

Щасливе
22.01.2018  09:00

Рівненський регіональний ЦНАП оголосив конкурс на заміщення вакантних посад:

Начальник відділу ведення реєстру територіальної громади – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади – 8 штатних одиниць.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Спеціаліст 1-ої категорії відділу ведення реєстру територіальної громади – 2 штатних одиниці.
Кваліфікаційні вимоги:
– базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.
Головний спеціаліст юридичного відділу – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця, тимчасово на час відсутності основного працівника.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою та навичками роботи за комп’ютером.

ПРИЄДНУЙСЯ ДО КОМАНДИ КРАЩИХ!

Рідне місто починається з тебе.

 

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошено конкурс на заміщення ва…

Опубліковано Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг 19 січня 2018 р.

, , , , переглядів: 7 906


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *