Рівненський регіональний ЦНАП оголосив конкурс на заміщення вакантних посад:
Начальник відділу ведення реєстру територіальної громади – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади – 8 штатних одиниць.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Спеціаліст 1-ої категорії відділу ведення реєстру територіальної громади – 2 штатних одиниці.
Кваліфікаційні вимоги:
– базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.
Головний спеціаліст юридичного відділу – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця, тимчасово на час відсутності основного працівника.
Кваліфікаційні вимоги:
– повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.
Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:
– вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
– стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою та навичками роботи за комп’ютером.
ПРИЄДНУЙСЯ ДО КОМАНДИ КРАЩИХ!
Рідне місто починається з тебе.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошено конкурс на заміщення ва…
Опубліковано Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг 19 січня 2018 р.