Самим бюджетним варіантом є відкриття міні-піцерії: запуск обійдеться в $ 15-20 тис, а рентабельність сягає 25%.
Ринок піци в Україні сьогодні все ще далекий від насичення. У столиці функціонує досить велика кількість закладів італійської кухні з середніми чеками від найвищих (в 150-300 грн) до низьких (в діапазоні до 75 грн). У той же час, у сегмента є великий потенціал для зростання.
Про це повідомляють аналітики компанії Pro-Consulting.
З огляду на низьку собівартість виробництва піци, можна зробити висновок про те, що відкриття власної піцерії в нинішніх умовах є досить вигідною бізнес-можливістю, яка має непогані шанси стати прибутковим вкладенням.
Однак варто враховувати, що процес створення закладу вимагає ретельного підходу. На першому етапі слід оцінити розташування, врахувати наявність найближчих конкурентів, розробити цінову політику.
У столиці відкриття піцерії зажадає більше інвестицій, ніж в регіонах, але приплив клієнтів буде постійним, а, отже, і період окупності – набагато меншим.
Раціональним є відкриття піцерії в спальному районі, недалеко від офісних будівель або навчальних закладів.
Самим бюджетним варіантом є відкриття міні-піцерії – запуск обійдеться в $ 15-20 тис.
Сума початкових вкладень залежить від розміру кіоску і встановленого обладнання (холодильника для зберігання напівфабрикатів, печі для випікання піци, столів і т.д.).
Вартість обладнання може досягати $ 10 тис, кіоску – $ 8-9 тис.
Різноманітні інші витрати також зажадають вкладень на рівні $ 200, закупівля сировини обійдеться в $ 200-400.
Рентабельність міні-піцерії становить 25%.
Другий варіант передбачає відкриття повноцінного ресторану-піцерії з великим залом, кухарями, офіціантами.
Подібний формат зажадає набагато більших інвестицій.
Варто відповідально підійти до вибору постачальників сировини, найму персоналу і організації служби доставки.
Сьогодні в столиці багато підприємств працюють за системою франчайзингу.
Ціна франшизи може коливатися від $ 50 до 70 тис.
Згідно з аналітичними даними, рентабельність продажів страв в повноцінних піцеріях може досягати 30%, рентабельність продажів напоїв – 40%.
Термін окупності закладу – 3 роки.
Як правило, близько третини загальної виручки піцерії припадає на піцу, продаж інших страв і алкогольних напоїв складають 16%, кондитерських виробів – 11%, інших напоїв – 8%.
За матеріалами: ubr.ua