Чомусь про працівників комунальних служб більшість звикли висловлюватись негативно. Мовляв, тільки хамлять і нічого не роблять. Проте працівниця «Рівнеоблводоканалу» зламала цей стереотип. Споживач підприємства рівнянин Олександр Лотушко настільки був приємно здивований оперативністю та чуйністю диспетчера підприємства, що навіть розшукав жінку, аби подякувати їй.
Прикрий інцидент із Олександром, який проживає по вулиці Степана Бандери, стався ще перед новим роком – 27 грудня у ванній кімнаті його квартири прорвало трубу. Вода текла по стінах, заливаючи підлогу та меблі. Чоловік кинувся телефонувати у диспетчерську службу РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал». Йому пояснили, що ліквідовувати аварію у квартирі повинні працівники ЖКП, оскільки, обслуговуванням внутрішньобудинкових систем у багатоповерхівках мають саме їх працівники.
Дзвінок до ЖКП, яке обслуговує будинок Олександра, результату не дав – сантехнік не особливо поспішав. Прийшов через півтори години і лише розвів руками – мовляв, нічим не може допомогти.
– Я вже сам пішов у підвал. Сподівався перекрити воду, але вентиль, що закриває воду на під’їзд — зігнив, — розповідає Олександр Лотушко. — Повернувшись додому, знов зателефонував до диспетчера «Рівнеоблводоканалу», розповів ситуацію. Вже й не знав, що мені роботи. Працівниця направила до мене працівників аварійної бригади підприємства. Хлопці швидко приїхали і перекрили воду у будинку. А ще диспетчер сказала, що повідомить про цю ситуацію на гарячу лінію Рівненського міськвиконкому «1553», оскільки через порив зношені внутрішньобудинкові мережі, мешканці всього будинку певний відчували дискомфорт – сиділи без води.
Після дзвінка диспетчера у міську раду до пана Олександра прийшли сантехніки з ЖКП, щоб замінити вентиль у підвалі.
– Оскільки то вже був вечір, ремонтувати аварійну трубу в квартирі викликав приватного сантехніка, – пригадує чоловік. – Врешті, все вирішилось добре, але якби не швидка реакція диспетчера «Рівнеоблводоканалу», то всю квартиру затопило би. А у мене новий ремонт, недешеві меблі. Тому я був дуже вдячний, що диспетчер із розумінням поставилася до моєї проблеми.
Аварійні та диспетчерські служби Рівного (+ТЕЛЕФОНИ)
Щоправда, кому саме дякувати за гарну роботу, Олександр Лотушко до останнього не знав, оскільки його рятівниця по телефону не представилась. Щоб розшукати жінку, Олександр навіть звернувся по допомогу до місцевих ЗМІ. Крім того, написав листа зі словами вдячності на адресу «Рівнеоблводоканалу». І …знайшов її. Цим диспетчером виявилась Тетяна Груша, яка працює на підприємстві вже майже півтора десятки років. Коли жінка дізналася, що її розшукує споживач, аби подякувати, розгубилася:
– Я просто виконувала свою роботу, яку дуже люблю. Звичайно, мені приємно, що так вийшло. Насправді слова вдячності від споживачів можна почути не часто. А щоб ще й прийшли, аби подякувати…За 14 років роботи на підприємстві я такого не пригадую. Ми завжди з розумінням ставимось до проблем людей, які до нас телефонують. Навіть, якщо питання не в нашій компетенції, намагаємось допомогти чим можемо, або принаймні підказати куди краще звернутись.