“Швидко, якісно, прозоро”, – рівняни хвалять сервіс у ЦНАПі

Щасливе
08.07.2019  15:36

У соціальних мережах рівняни часто скаржаться на ті чи інші послуги у нашому місті. Водночас є одна установа про яку негативних відгуків практично не зустріти – це Центр надання адміністративних послуг у місті Рівне.

Так, рівняни часто наголошують, що ЦНАП – приклад європейського сервісу у місті. Ось які відгуки про послуги центру надання адміністративних послуг лишають відвідувачі.

  • Найкращі враження. Працівники молодці: компетентні, уважні, людяні, позитивні. Дуже швидко вирішила усі питання.  Хочу поставити плюс за наявність дитячого куточка та сповивального столика. При відвідуванні з дітками – речі незамінні. Усе супер, так тримати!
  • Швидко, якісно, відкрито і прозоро – це все про роботу Рівненського ЦНАПу. Це чудовий приклад того, яким повинен бути сервіс європейського рівня для громадян.  Сьогодні зустрівся і поспілкувався з колективом і відвідувачами ЦНАПу. Переконаний, що якісний державний сервіс, електронне врядування, впровадження новітніх технологій в економіку, державне управління і громадське життя повинні стати нормою для України.

  • Подавали документи на виготовлення закордонних паспортів всією сім’єю. Сподобалось ВСЕ! Прийшли на зазначену годину, все було швидко, конструктивно, колектив доброзичливий, 5 річна дитина була зайнята в ігровому куточку, вода з одноразовими стаканчиками у вільному доступі, чисто, є де присісти, одним словом Європа!

Нагадаємо, що Ви завжди можете внести свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування ЦНАПу звернувшись безпосередньо до заступника міського голови Рівного, безпосереднього керівника ЦНАПу Віталія ГЕРМАНА за телефоном ?067 380 11 69.

Рідне місто починається з тебе!
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!??

, , , , , переглядів: 1 492


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *