ТОВ “Рівнегаз Збут” продовжує повертати побутовим споживачам переплати та кошти, що були помилково сплачені за блакитне паливо після зміни постачальника. Станом на початок липня газопостачальна компанія розглянула і задовольнила понад 19 000 звернень, що стосувались повернення переплат. Заявники вже отримали гроші на свої рахунки.
“Розгляд заяв та процес повернень триває. Компанія повернула колишнім клієнтам вже майже 56,7 млн гривень і робить все від неї залежне для прискорення процедури розгляду інших звернень. Утім, є об’єктивні причини через які деякі заяви розглядаються довше, ніж інші. Дуже часто заяви відправляються на доопрацювання через відсутність необхідних копій документів або квитанцій. Усі такі заяви потребують додаткових уточнень, телефонних консультацій та долучення відсутніх документів. І відповідно це призводить до збільшення витрат часу працівників компанії на обробку заяв”, – зазначають у ТОВ “Рівнегаз Збут”.
Процедура повернення коштів детально описана на офіційному сайті компанії. Також з переліком документів, які додаються до заяви, можна ознайомитись у центральному відділенні в місті Рівне. Тут двічі на тиждень ведеться прийом колишніх клієнтів. У компанії пояснюють, що після переведення усіх побутових споживачів до постачальника “останньої надії” і вимушеного зменшення штату менеджерів, у ТОВ “Рівнегаз Збут” перейшли на скорочений графік роботи – прийом населення здійснюється щовівторка з 11.00 до 13.00 та щочетверга з 14.00 до 16.00.
Також у компанії звертаються до боржників із закликом розрахуватись за газ, спожитий до 1 травня 2022 року. Погашення боргів може значно пришвидшити процес виплат грошей споживачам, які мають переплату.