Соцмережа Facebook набирає популярності серед користувачів, проте її налаштування та алгоритми залишаються не до кінця зрозумілими. Користувачі хвилюються, чому їх не лайкають, чому в стрічці новин переважають пости однієї тематики, а інші не висвітлюються та ін. РІВНЯНИ пропонують інструкцію, яка допоможе зрозуміти алгоритм роботи Facebook:
Для того щоб визначити, чи з’явиться допис від якоїсь Сторінки в стрічці новин читача, алгоритм враховує чотири головних фактори:
– Чи взаємодіяли ви з автором допису до цього. Скажімо, якщо ви “вподобали” кожен попередній допис від цього автора, то вам покажуть більше контенту цієї Сторінки
– Як реагують інші люди: якщо всі, кому до цього показували допис, його ігнорували або скаржилися, то у вас менше шансів його побачити
– Ваша реакція на схожі дописи у минулому: якщо ви наприклад, весь час ставите “Like” на фото, то ймовірність появи у вашій стрічці іншої фотографії, збільшується .
– Якщо Сторінка отримала багато скарг у минулому, у читача менше шансів побачити допис від неї у своїй стрічці.
Як повпливати на Edgerank:
1. Публікуйте фотографії
При подачі новин у стрічці алгоритм Fаcebook враховує не тільки кількість шанувальників, але й тип публікації. Edgerank розраховується для кожного типу контенту: текст, фото, відео, опитування і т.д. Але найбільший рівень залученості є саме у фотографій.
Більш того, виявлено, що зображення отримують у 2 рази більше відгуку в користувачів, ніж повідомлення із текстом, посиланнями чи відео.
2. Створюйте фотоальбоми
Коли ви завантажуєте фотоальбом, повідомлення в стрічці вибудовується наступним чином: показуються одна велика фотографія і декілька дрібніших. Цей пост вигідно відрізняється від інших повідомлень у стрічках новин, бо таким чином він отримує більше уваги: шанувальники сторінки натискають, щоб переглянути усі фотографії. Крім того, хоча Facebook не підтвердив цього, натискання на посилання у фотоальбомах, ймовірно, впливає на EdgeRank.
3. Пишіть більше тексту
Замість того, щоб писати пости у нотатки, пишіть їх у вигляді статусів. Якщо ви будете розміщувати у повідомленнях великі тексти, то для того, щоб ваші послідовники могли прочитати його повністю, їм потрібно буде натиснути посилання «Показати більше…».
За даними Facebook, клік на «Показати більше…» сприймається системою як знак залучення аудиторії у категорії «інші види споживання інформації». І, можливо, ці кліки також враховуються алгоритмом при формуванні стрічки новин, хоча представники соціальної мережі не підтверджують цього.
4. Використовуйте таргетовані повідомлення
Функція публікації таргетованих повідомлень, яку зараз продовжують впроваджувати для всіх сторінок (раніше вона була доступна лише для рекламодавців, зараз ії можуть використувувати сторінки з більше ніж 5 тисячами прихильників), дозволить вам розподіляти прихильників за різними категоріям. Вони включатимуть вік, стать, зацікавлення, сімейний стан, інформацію про освіту та місце роботи, а також такі старі опції, як мова та місце проживання.
Це допоможе створювати повідомлення для окремих цільових аудиторій. До того ж, можна поділити вашу аудиторію та створити одночасно по повідомленню для кожної з груп.
P.S Edgerank – цю назву зазвичай вживають стосовно алгоритму, який Facebook використовує, щоб визначити, які статті повинні відображатися в Стрічці Новин користувачів.