З початком неопалювального сезону важливо знати, що більшість отримувачів субсидій отримають їх автоматично, без потреби повторно звертатися до державних органів. Проте існують ситуації, коли подання нової заяви є обов’язковим.
Якщо у вас змінилися дані про майновий стан або склад домогосподарства, ви зобов’язані повідомити про це Пенсійний фонд України протягом 30 днів.
Крім того, подавати нову заяву та декларацію обов’язково у наступних випадках:
🔹 Ви орендуєте житло та сплачуєте комунальні послуги
🔹 У домогосподарстві є внутрішньо переміщені особи (ВПО)
🔹 Кількість фактично проживаючих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих
🔹 Ваше домогосподарство подається на субсидію для придбання скрапленого газу, твердого або рідкого пічного побутового палива
🔹 На опалювальний сезон субсидія була призначена в розмірі 0,0 грн
Термін подачі документів
Навіть якщо ви звертаєтесь протягом травня або червня, субсидія буде призначена з початку неопалювального сезону. Тому важливо не зволікати з оформленням.
Як подати заяву на субсидію?
Сьогодні існує кілька зручних способів подачі документів до ПФУ:
Особисто або поштою до одного з сервісних центрів Пенсійного фонду
Через портал електронних послуг ПФУ (оберіть опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”)
У мобільному додатку ПФУ
Через портал “Дія” (введіть у пошуку “Заява на субсидію”)
У ЦНАПах (центрах надання адміністративних послуг)
Через уповноважених осіб органів місцевого самоврядування