Як рівнянам внести зміни до паспорту, якщо змінено назву вашої вулиці

Щасливе
12.11.2018  08:30

Чи обов’язково потрібно вносити зміни до паспорту, якщо було змінено назву вулиці, де ви зареєстровані ?

Ні, не обов’язково. Статтею 6 Закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» визначено, що у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів вносяться зміни до реєстру територіальної громади, із збереженням попередніх даних, із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Зазначені відомості за бажанням особи вносяться до документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування.

Обов’язку особи звертатися до органів реєстрації для внесення таких відомостей до документів законодавством не передбачено.

 

Куди звертатися, що внести зміни до паспорту, якщо ви вирішили все таки це зробити ?

Повноваження у сфері реєстрації місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 4 квітня 2016 року делеговані утвореним органам реєстрації (об’єднані територіальні громади, виконавчі органи сільських, селищних або міських рад, сільським головам (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Зазвичай центри надання адміністративних послуг (ЦПАП) і є цими утвореними органами реєстрації.

 

Скільки потрібно платити за це ?

Відомості вносяться безоплатно, але потрібно мати при собі паспорт та ідентифікаційний номер.

 

А якщо це паспорт громадянина України у формі картки ?

Згідно з пунктом 60 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, за фактом реєстрації місця проживання або місця перебування особи, яка проживає в Україні, територіальним підрозділом ДМС з використанням засобів відомчої інформаційної системи ДМС здійснюється внесення інформації про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт. Така інформація зберігається на безконтактному електронному носії, який імплантовано у паспорт, у хронологічному порядку.

Оскільки інформація про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта, а лише вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт.

Варто знати, що законодавством передбачена видача особі за її вимогою довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування — документа, який видається органом реєстрації та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи, у тому числі у зв’язку із зміною назви вулиці.

 

, , , , , переглядів: 1 194


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *