Основна мета нововведень – створення освітнього середовища, де кожна дитина, обравши індивідуальний вектор навчання, зможе розвивати свій потенціал.
Реформа профільної середньої освіти передбачає створення мережі відокремлених академічних ліцеїв із великою кількістю учнів на паралелі, адже лише так можливо організувати вибір профілів, предметів та інтегрованих курсів. Учні зможуть поглиблено вивчати як предмети та курси в межах профілю, так і поза ним. Для цього буде створено програми різноманітних курсів за вибором. Наприклад, учень, який навчається на профілі STEM, що передбачає поглиблене вивчення математики, природничих наук і технологій, зможе додатково обрати правознавство, медіаграмотність, підприємництво тощо.
Нагадаємо, реформою профільної середньої освіти передбачено запровадження трирічної профільної середньої освіти (10-12 класи) за двома спрямуваннями:
академічним: поглиблене вивчення предметів (курсів) і підготовка до здобуття вищої освіти;
професійним: орієнтація на ринок праці; акцент на порівняно швидке здобуття професії.
«Рівненщина готова активно долучитися до реформи профільної середньої освіти. Те, що школярі з кожним роком матимуть більший вплив на вибір, що їм вивчати в залежності від бачення свого професійного майбутнього, це, як на мене, правильний шлях. Очевидно – сучасні учні потребують нових підходів у навчанні та розвитку. Тому важливо створити їм умови для реалізації своїх планів на рівні школи», – сказав начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль.