Якщо потужності укриттів є недостатніми, то освітній процес може бути організований шляхом розподілу навчального часу в межах годин або змін упродовж дня, тижня, місяця або семестру. Розподіл та черговість класів для очного навчання визначатиме керівник закладу.
Посадовці зазначають, що для учнів, батьки яких обрали дистанційну форму навчання, можуть створювати окремі дистанційні класи. Проте такий варіант можливий лише за умови, що велика кількість учнів на паралелі виявлять бажання навчатися дистанційно. Якщо це буде актуальним для одиниць, такий дистанційний клас запроваджувати буде фінансово невигідно.
Під час інтерв’ю ГМ “ОПОРА” заступниця мера Марина Кузмічова повідомила:
Змішана форманавчання може бути організована у наших школах в такому форматі:
- вчитель у класі працює із частиною учнів очно, решта дітей доєднується до уроку дистанційно і разом з усім класом опрацьовує програмовий матеріал (враховуються технічні можливості закладу);
- 30 хвилин вчитель працює очно (тривалість уроку – 30 хв), 15 хв – працює з учнями цього ж класу дистанційно (за окремо складеним розкладом). При такому варіанті діти більше часу будуть опрацьовувати матеріал самостійно.