Рівненська обласна рада оголосила прийом документів від кандидатів до складу постійної поліцейської комісії Департаменту патрульної поліції. Йдеться про заповнення вакантного місця одного з представників громадськості, який склав свої повноваження.
Такі комісії формуються у територіальних органах поліції, і до їх складу обласна рада обирає двох представників громадськості рішенням сесії.
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» (ст. 51), кандидат має бути особою з бездоганною репутацією, високими професійними та моральними якостями, а також суспільним авторитетом.
Щоб подати кандидатуру, необхідно подати до обласної ради такі документи:
- лист-клопотання фізичної або юридичної особи на ім’я голови облради з пропозицією ввести кандидата до складу комісії;
- автобіографію та копії документів про освіту;
- згоду на обробку персональних даних;
- документи, які підтверджують професійні та моральні якості кандидата (рекомендації, характеристики тощо).
Прийом документів триває до 15 серпня 2025 року
Адреса: м. Рівне, майдан Просвіти, 1, кабінет 328 (III поверх)