Серед брендованої поліграфії календарі посідають одну з лідируючих позицій. Це практичний та недорогий помічник у роботі офісних працівників. Календарі, виконані в корпоративному стилі, вважаються корисним та бюджетним сувеніром для постійних клієнтів, бізнес-партнерів. Друкарня «Хамелеон К» пропонує послуги з оперативного виготовлення брендованої поліграфії будь-яких форматів. Який вид календарів користується найбільшим попитом? Адже у кожного формату своє призначення та нюанси у користуванні.
Квартальні календарі
Це, мабуть, найбільш популярний формат серед замовників. Цей вид друкованої продукції дозволяє створювати робочі плани у перспективі. Квартальні календарі – це найзручніший формат для роботи фінансових відділів, адже головна звітність у бухгалтерії зводиться саме поквартально. Цей вид брендованої поліграфії завжди є у розпорядженні менеджерів, маркетологів, логістів. Настінний квартальний календар обов’язково висить на видному місці у кабінеті керівника.
Перекидні календарі на місяць
Якщо порівнювати з квартальними, то в цих календарях на кожній сторінці надрукований один місяць. У залежності від запланованого бюджету на поліграфію, замовник відразу ж може зробити вибір серед класичного календаря та його економ-версії.
Зазвичай перекидний настінний календар має обкладинку та 12 сторінок. Більш дешевий варіант – це обкладинка та 6 сторінок, на яких місяці друкуються із двох сторін. Двосторонній друк дозволяє суттєво зекономити на виготовленні корпоративної поліграфії.
Серед яких розмірів обрати:
- Календарі А2 – це друкована продукція великого формату. На них навіть на відстані добре читаються усі дати, написи. Розмір готового календаря – 420х594 мм.
- Календар А3 вважається поліграфією середнього розміру. Якщо обрати такий формат, то готова продукція матиме параметри 297х420 мм.
- А4 – дешеві та невеликі календарі, що орієнтовані для персонального використання. Адже використовується достатньо дрібний шрифт, тож дати важко розібрати на відстані.
Кишенькові календарики
Зручна поліграфія, яка завжди під рукою. Такі календарі носять у кишені чи сумці, гаманці. Вони активно працюють як доступний інструмент маркетингу. Календарики традиційно брендують логотипом, слоганом компанії, вказують контактні дані. На звороті можна написати перелік послуг чи товарів, коротку комерційну пропозицію.
Деякі замовники персоналізують календарики, адаптуючи їх під потреби своїх працівників. Приміром, друкують зображення лінійки або шкалу для переведення одиниць вимірювання, якими постійно користуються працівники, а також клієнти компанії.
Настільні календарі
Через особливість конструкції їх ще називають календарі-будиночки. Вони компактні та стійкі, тож їх можна ставити на робочому столі у вигляді розгорнутого трикутника. Будиночки призначені для особистого користування. Працівники роблять на календарях важливі помітки, фіксуючи дати зустрічей чи фінансових звітностей.
Календарі-плакати
Оригінальне рішення – це виготовити настінний календар у вигляді постера. Компанії обирають яскраву ілюстрацію. Це може бути логотип чи найвідоміший товар. Або ж просто тематичні малюнки та слогани. На одному плакаті друкують календар на цілий рік та елементи айдентики. Оптимальні розміри – це постери формату А4. Вони коштують недорого, особливо при замовленні великими тиражами. На сайті xprint.com.ua ви можете переглянути популярні види календарів та замовити виготовлення макету «з нуля» для будь-якого виду корпоративної поліграфії.