Облік закупівель: для чого це потрібно та як автоматизувати

Щасливе
22.07.2024  13:08

Щоб підвищити ефективність свого бізнесу та мінімізувати втрати, необхідно контролювати всі робочі процеси. Особливу увагу потрібно приділити плануванню й організації закупівель, адже від них залежить, наскільки раціонально керівник буде використовувати бюджет.

Контролювати відносини з постачальниками, продажі й складські залишки найкраще за допомогою однієї програми. USAP.ONLINE у хмарі не потребує встановлення на комп’ютер, довгих, складних налаштувань чи технічної підтримки. Цей сервіс дозволить завжди бачити й знати про все, що відбувається в компанії.

Навіщо контролювати закупівлі на підприємстві

Відповідь на це запитання проста: щоб мінімізувати втрати й збільшити прибуток. Компанії, які працюють у сфері торгівлі, постійно замовляють партії продукції в різних постачальників. Облік закупівель допоможе зробити це правильно, а саме:

  • бачити, який товар продається найбільш активно;
  • встановити позиції, що мають малий попит і довго залежуються на складі;
  • уникнути проблем, пов’язаних із завершенням терміну придатності продукту, втратою ним початкових характеристик тощо;
  • визначити постачальників, у яких варто замовляти й надалі, тобто тих, хто вчасно й за прийнятними цінами надає якісний товар.

Грамотний облік закупівель допоможе правильно планувати бюджет і витрачати кошти тільки на ті позиції, які гарантовано будуть купувати. Це дозволить збільшити показники продажів та уникнути невиправданих витрат. Результат – у торговельної точки завжди буде багато клієнтів, адже популярні позиції там постійно в наявності.

Крім того, облік дозволить вчасно планувати закупівлі та робити їх тоді, коли потрібно. Це важливо, адже товари, які мають попит у сезон (тільки взимку, влітку чи на свята), краще замовляти заздалегідь, коли вони коштують дешевше. Якщо робити покупки в авральному режимі, є ризик втратити вигідні пропозиції.

Чому потрібна автоматизація закупівель

Наразі навіть невеликі компанії намагаються максимально відмовитись від ручного обліку та паперової роботи. Це займає забагато часу та вимагає витрат на працівників і місця для зберігання.

Автоматизація обліку – це:

  • відсутність помилок через людський фактор;
  • доступ до актуальної інформації, яка оновлюється в реальному режимі;
  • швидке й просте керування робочими процесами без залучення додаткових працівників;
  • повний контроль усіх торговельних точок підприємства, навіть якщо вони знаходяться в інших містах або країнах.

Програмне забезпечення в хмарі від USAP.ONLINE передбачає, що вся інформація зберігається на віддаленому сервері, а не в робочому комп’ютері. Це означає, що в разі потреби отримати доступ до даних можна 24/7 із будь-якої точки світу. Достатньо мати смартфон, планшет або ноутбук із доступом до інтернету.

Функції та можливості USAP.ONLINE

За допомогою програмного забезпечення для обліку закупівель ви зможете:

  • відстежувати й контролювати всі товари, що зберігаються на складі. Можна додавати нові філіали, об’єднувати їх у групи й швидко проводити інвентаризацію, не витрачаючи на це день;
  • контролювати заборгованість перед постачальниками, проводити розрахунки з ними, формувати інвойси, накладні;
  • продавати товари за готівку, з банківської картки, в кредит (якщо це передбачено), оформляти повернення;
  • відстежувати наявний прибуток і витрати, контролювати роботу працівників і виконання ними задач.

USAP.ONLINE – програма в хмарі, за допомогою якої керівник бізнесу зможе автоматизувати й постійно контролювати всі робочі процеси на виробництві.

На правах реклами

переглядів: 88


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *