Порівняння шипованої гуми Pirelli Scorpion Ice Zero 2 та Michelin X Ice North 4 SUV

Щасливе
17.09.2023  11:43

Pirelli Skorpion IceZero 2: італійське диво, є свідченням прихильності Pirelli безпеки та продуктивності в зимових умовах. Завдяки багатофункціональному малюнку протектора гума забезпечує динамічну реакцію на засніженій та зледенілій місцевості. У колесах Skorpion Ice Zero 2 реалізовано безліч інноваційних технологій, що забезпечують оптимальне зчеплення з дорогою та гальмування, а також комфорт водіння. Піреллі, яка має багату спадщину з Формула-1, завжди вирізнялася точністю управління.

Автошини Michelin X Ice North 4 SUV демонструють освоєння зимової місцевості, що забезпечує підвищену довговічність. Удосконалений розподіл шипів забезпечує ефективне гальмування та підвищує продуктивність на льоду, а унікальний дизайн протектора забезпечує неперевершену стійкість. Завдяки прихильності Michelin безпеки та якості, модель є серйозним конкурентом на арені – зимова гума шип.

Крижані дороги – це поле битв у типорозмірі 235/55 R18, Італія проти Франції. Точність проти майстерності.

Порівняння шипованої гуми Pirelli Scorpion Ice Zero 2 та Michelin X Ice North 4 SUV

Порівняння шипованої гуми Pirelli Scorpion Ice Zero 2 та Michelin X Ice North 4 SUV

Оскільки це тест зимових шипованих шин, основну увагу приділили характеристикам снігу та льоду, тому, якщо ви знаходитесь в регіоні, де багато утрамбованого снігу та льоду, ця інформація буде вам корисною.

Дисципліна Pirelli Skorpion Ice Zero 2 Michelin X Ice North 4 SUV
Рік випуску 2019 2018
Шум, дБ 76,2 75,5
Витрати палива, л/100 км 5,88 5,5
Лід
Гальмування (з 25 до 5 км/ч), м 13,94 12,68
Разгон (5 – 15 км/ч), с 2,56 2,39
Время круга, с 45,05 43,01
Сніг
Гальмування (з 35 до 5 км/ч), м 11,73 11,09
Разгон (5 – 25 км/ч), с 5,58 5,41
Час кола, с 79,2 77,99
Мокра дорога
Гальмування (з 80 до 5 км/ч), м 36,44 40,66
Час кола, с 41,41 42,25
Аквапланування, км/ч 55,1 53,9
Сухая дорога
Гальмування (с 80 до 5 км/ч), м 34,44 36,08
Суб’єктивне управління, бали 5 5
Підсумки, бали 4 8

Крижана дуель

Мішлен нещадний, розкриваючи весь перелік інновацій та технологій. Хоча Піреллі і має назву Ice (лід), інженерам є над чим задуматися.

Снігова битва

Мішлен знову бере вгору, причому у всіх випробуваннях. Занадто впевнена перевага у гальмуванні майже 10%.

Дуель на мокрій дорозі

Піреллі бере реванш по всіх тестах, проте виникає питання, гума для льоду чи мокрої дороги?

Суха дорога

Видатні показники керованості відображають преміальний сегмент коліс, проте Scorpion Ice Zero 2 злегка попереду в гальмівній частині, нагадуючи нам про постійні інновації, які рухають світом шин.

Шум

Мішлен знову показує клас, одна і самих тихих шипованих шин. Однак виникає питання, чи часто ви їздите взимку з відчиненими вікнами?

Витрата палива

Ефективність відображає невпинне прагнення Michelin оптимізувати технології шин для зниження опору коченню, що безпосередньо сприяє зниженню витрат палива та зменшенню викидів вуглекислого газу.

Підсумки

Автошини продемонстрували свої сильні сторони, інженерну майстерність та філософію бренду у кожному тесті. Тим не менш, коли сніг ліг і все вкрилося льодом, Michelin X Ice North 4 став абсолютним переможцем, особливо завдяки винятковим можливостям на засніженій та крижаній місцевості.

Колеса Pirelli Scorpion IceZero 2 заслуговують на похвал за чудові характеристики на мокрій дорозі. Гума продемонструвала незаперечну перевагу в цій галузі, наголосивши на цілеспрямованому підході та досвіді Pirelli у вологих умовах. Однак суть зимових шин полягає у перевазі на снігу та льоду, що схиляє чашу терезів на користь Michelin. Різниця в характеристиках проливає світло на споконвічну загадку оптимізації на льоду та мокрій дорозі – класичний конфлікт цілей у шинобудуванні.

Автошини мають свої переваги і, безперечно, знайдуть свою нішу серед водіїв. Відмінні характеристики Michelin X Ice North 4 SUV на зимовій місцевості зі снігом і льодом закріплюють за французьким брендом позицію явного переможця в дуелі зимової шипованої гуми.

переглядів: 218


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *