Якщо справи конкурентів йдуть вгору, а ваші – навпаки, можете не сумніватися в тому, що вони регулярно відстежують ціни на ринку. Моніторити ціни вони можуть самостійно, або залучають сервіс моніторингу цін, який регулярно надає їм актуальну інформацію щодо цінової політики конкурентів та тенденцій ринку.
Знайти в інтернеті сервіс моніторингу цін не важко. Достатньо ввести запит в Google і ви отримаєте чималий перелік хмарних сервісів та компаній, які пропонують послуги моніторингу цін. Але, як вибрати сервіс моніторингу цін, щоб вирішити поставлені завдання та ще й не за всі гроші світу.
Пропонуємо дослухатися до наших порад, перш ніж зробити свій вибір.
- Чітко сформулюйте мету, якої ви хочете досягти за допомогою сервісу. Хтось потребує оптимізації власних цін та переоцінки товарів, а комусь необхідний контроль РРЦ. Деякі сервіси можуть навіть бути корисними для приватних споживачів для вибору найдешевшої ціни товару або моніторингу закордонних сайтів, в яких є доставка в Україну.
- Ознайомтеся із спеціалізацією сервісу. За функціоналом існують вузькоспеціалізовані та широко спеціалізовані послуги моніторингу цін. Широко спеціалізовані сервіси можуть запропонувати додаткові інструменти, як от, ціноутворення, контроль цін, захист бренду в інтернеті і т.д. Такий сервіс моніторингу цін підходить більше компаніям-виробникам та великим рітейлерам.
- З’ясуйте, хто робить налаштування збору даних та зіставлення. Це дуже важливий момент, оскільки від цієї опції може залежати вартість послуг моніторингу цін. Наприклад, один з сервісів привабив вас низькою вартістю послуг. Уточніть, хто має підбирати посилання на ваш товар на веб-сайтах, вибраних для моніторингу. Або ви робитимете це самі, або за додаткову, до речі, чималу плату, зіставлення зробить сервіс моніторингу цін.
- Запитайте про можливість індивідуальної розробки. Більшість сервісів моніторингу цін пропонує коробки для широкого кола клієнтів. Якщо вам потрібно щось особливе, наприклад, ексклюзивна форма звіту, відразу повідомте про це представника сервісу.
-
Дізнайтеся, як часто проводиться актуалізація даних. Інтернет-ресурси розвиваються динамічно та періодично вносять зміни до дизайну та верстки сторінок. В результаті таких змін спочатку зібрані посилання стають неактуальними та вимагають актуалізації. Сервіс моніторингу цін, який не проводить регулярну актуалізацію зіставлень, в результаті видаватиме вам некоректні дані для аналітики.
Сервіс моніторингу цін Price Control допоможе не тільки з відстежуванням цін на ринку, але й усунути демпінг та захистити ваш бренд. Безкоштовне налаштування та зіставлення, щомісячна актуалізація, висока якість зібраних даних, безумовно, є важливими перевагами цього сервісу.