Сервіс моніторингу цін: як вибрати та які завдання вирішує?

Щасливе
17.04.2023  07:54

Якщо справи конкурентів йдуть вгору, а ваші – навпаки, можете не сумніватися в тому, що вони регулярно відстежують ціни на ринку. Моніторити ціни вони можуть самостійно, або залучають сервіс моніторингу цін, який регулярно надає їм актуальну інформацію щодо цінової політики конкурентів та тенденцій ринку.

Знайти в інтернеті сервіс моніторингу цін не важко. Достатньо ввести запит в Google і ви отримаєте чималий перелік хмарних сервісів та компаній, які пропонують послуги моніторингу цін. Але, як вибрати сервіс моніторингу цін, щоб вирішити поставлені завдання та ще й не за всі гроші світу.

Пропонуємо дослухатися до наших порад, перш ніж зробити свій вибір.

  1. Чітко сформулюйте мету, якої ви хочете досягти за допомогою сервісу. Хтось потребує оптимізації власних цін та переоцінки товарів, а комусь необхідний контроль РРЦ. Деякі сервіси можуть навіть бути корисними для приватних споживачів для вибору найдешевшої ціни товару або моніторингу закордонних сайтів, в яких є доставка в Україну.
  2. Ознайомтеся із спеціалізацією сервісу. За функціоналом існують вузькоспеціалізовані та широко спеціалізовані послуги моніторингу цін. Широко спеціалізовані сервіси можуть запропонувати додаткові інструменти, як от, ціноутворення, контроль цін, захист бренду в інтернеті і т.д. Такий сервіс моніторингу цін підходить більше компаніям-виробникам та великим рітейлерам.
  3. З’ясуйте, хто робить налаштування збору даних та зіставлення. Це дуже важливий момент, оскільки від цієї опції може залежати вартість послуг моніторингу цін. Наприклад, один з сервісів привабив вас низькою вартістю послуг. Уточніть, хто має підбирати посилання на ваш товар на веб-сайтах, вибраних для моніторингу. Або ви робитимете це самі, або за додаткову, до речі, чималу плату, зіставлення зробить сервіс моніторингу цін.
  4. Запитайте про можливість індивідуальної розробки. Більшість сервісів моніторингу цін пропонує коробки для широкого кола клієнтів. Якщо вам потрібно щось особливе, наприклад, ексклюзивна форма звіту, відразу повідомте про це представника сервісу.
  5. Дізнайтеся, як часто проводиться актуалізація даних. Інтернет-ресурси розвиваються динамічно та періодично вносять зміни до дизайну та верстки сторінок. В результаті таких змін спочатку зібрані посилання стають неактуальними та вимагають актуалізації. Сервіс моніторингу цін, який не проводить регулярну актуалізацію зіставлень, в результаті видаватиме вам некоректні дані для аналітики.

Сервіс моніторингу цін Price Control допоможе не тільки з відстежуванням цін на ринку, але й усунути демпінг та захистити ваш бренд. Безкоштовне налаштування та зіставлення, щомісячна актуалізація, висока якість зібраних даних, безумовно, є важливими перевагами цього сервісу.

переглядів: 282

Реклама


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *