Скільки грошей українці витратили на святкування Різдва і Нового року: онлайн-магазини підбивають підсумки

Щасливе
19.01.2023  07:51

Повномасштабна війна з РФ, що тривала майже весь 2022 рік, не завадила українцям святкувати Різдво і Новий рік, дарувати одне одному подарунки та зустрічатися за сімейним столом.

Згідно опитування, на грандіозний різдвяно-новорічний шопінг в пошуках подарунків для рідних и близьких зважилися близько 60%. Більшість з них зізналися, що планують купувати менше товарів за кількістю, аби привітати лише найважливіших людей. В середньому на одну сім’ю українців прийшлося від 10 до 15 подарунків – обов’язково вітали малечу, батьків, братів-сестер з родинами та близьких друзів.

Скільки та як витрачали кошти перед новорічними святами

Бюджет на подарунки в порівнянні з 2021 роком зменшився майже вполовину. 62% українців надали перевагу онлайн-магазинам, оцінивши зручність, швидкість доставки, великий асортимент та можливість зекономити. 88% з опитаних до оформлення замовлення шукали знижки на ресурсах брендів або сервісах агрегаторів промокодів. В 2022 році українці активно відвідували онлайн-аутлети, користувалися всіма доступними акціями та бонусами.

Щодо святкового столу, то тут було все скромно: більшість з опитаних надали перевагу домашнім застіллям в колі родини, готуючи їжу самостійно. Замовлення новорічних сетів з ресторанів цьогоріч майже не користувалися популярністю, та й самі заклади пропозицій створили мало. А от промокоди на доставку суші та піци під час новорічних свят застосовували активно – багато з опитаних зізналися, що святкового настрою не було зовсім і тому вдома не готували нічого, обравши найпростіший варіант.

Ті ж, хто надає перевагу самостійному приготуванню їжі, цьогоріч відмовилися від делікатесів та великої кількості страв. Проте традиційно купували червону ікру та рибу, алкоголь, сири, фрукти, солодощі, використовуючи різні методи економії (промокоди, знижки в супермаркетах, акції від виробників тощо).

Загалом на святковий шопінг і застілля було витрачено:

  • До 25% прибутку за місяць пішло у 40% з опитаних.
  • Суму, еквівалентну 25-45% місячного бюджету сім’ї, витратили близько 35% опитаних.
  • 8% зізналися, що «розтринькали» на свята більше 55% свого місячного доходу.
  • 10% навіть залучили кредитні кошти під час святкувань.

В середньому бюджет більшості українців на шопінг в період Різдва та Нового року коливався в межах 2000-6000 гривень. Близько 10% заявили про витрати більш ніж 10000, і стільки ж – про суму, меншу 1000. Більше всього коштів витратили на продукти харчування, подарунки, товарі для дітей, алкогольні напої. А ще 60% українців розповіли, що в святкові дні перераховували кошти на потреби ЗСУ, розуміючи, що саме завдяки військовим мають змогу зустрічати Різдво, Новий рік вдома, у теплі та відносній безпеці.

переглядів: 1 150


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *