Віртуальна АТС від Kyivstar

Щасливе
14.05.2023  07:58

Хмарна технологія, що створена для оптимізації роботи компанії та покращення комунікації — це віртуальна АТС від Kyivstar. З її допомогою зручно приймати велику кількість одночасних вхідних дзвінків, розподіляти навантаження між операторами та здійснювати аналітику.

Що таке віртуальна АТС від Kyivstar?

Автоматична телефонна станція (АТС) — це система, яка об’єднує всі номери компанії в загальну мережу. Віртуальна АТС — це сучасне рішення, яке не потребує придбання спеціалізованого обладнання, адже всі процеси відбуваються в хмарі.

Переваги хмарного рішення

Хмарні технології значно спрощують організацію робочих процесів та допомагають підвищити ефективність команди. Рішення від Київстар має декілька суттєвих переваг:

  • швидкість розгортання мережі — АТС можна запустити всього за декілька хвилин;
  • простота використання — жодного додаткового обладнання;
  • гнучкість в роботі — організація роботи не тільки в офісі, а й за його межами.

Спеціалісти Київстар надають всебічну підтримку протягом всього періоду користування послугою: від первинної консультації в телефонному режимі до проведення лікбезу для персоналу компанії.

6463798642d87.webp

Що дозволяє робити віртуальна АТС від Київстар?

Хмарна телефонія дозволяє оптимізувати процеси, пов’язані з комунікацією всередині команди, а також з клієнтами. Зокрема:

  1. Швидко приймати велику кількість одночасних дзвінків — клієнти довго не чекатимуть з’єднання з оператором.
  2. Оптимізувати комунікацію між працівниками — закріпіть короткий номер за певним відділом, посадою чи конкретним працівником.
  3. Проводити аналітику — можливість запису телефонних розмов дозволяє аналізувати ефективність відділів продажу та служби підтримки.
  4. Скоротити витрати на зв’язок — заблокуйте можливість здійснення певних викликів та відстежуйте чи не користуються працівники корпоративним телефоном в особистих цілях.
  5. Контролювати мережу віддалено — організовуйте, масштабуйте та керуйте мережею онлайн.
  6. Інтегрувати телефонію з вашою CRM — поєднуйте хмарне рішення від Kyivstar з будь-якою CRM-системою.
  7. Приймати виклики не тільки в офісі — дзвінки надходитимуть членам команди будь-де за умови стабільного зв’язку.

Які підключити віртуальну АТС від Kyivstar?

Для початку треба замовити консультацію. Це можна зробити на сайті Київстар. Залиште свій номер та ім’я в спеціальній формі. Спеціаліст передзвонить вам для подальшого інструктажу.

переглядів: 445


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *