Управління тисячами товарів та десятками і сотнями замовлень щомісяця складна задача. Від того, наскільки вдало підприємець вирішить її, залежать рентабельність та репутація бізнесу. Ми розповімо. як впоратись із потоком замовлень і як в цьому допоможе платформа для створення інтернет-магазинів Shop-Express.
Ефективне управління запасами
Управління замовленнями починається з управління запасами. Важливо мати налагоджений складський облік та знати, яка кількість товарів доступна для продажу.
Це можна забезпечити лише, підключивши CRM систему для інтернет-магазинів. В ній мають бути і можливості для управління складом та логістикою.
Раціональна категоризація товарів
Поділ товарів на категорії та підкатегорії допоможе відвідувачам інтернет-магазину знаходити потрібне. Власник бізнесу чи маркетолог зможе впровадити структуру каталогу за брендами, категоріями, призначенням товарів. Це теж, певною мірою, спрощує облік товарів та управління замовленнями.
Автоматизуйте процеси в інтернет-магазині
Ключовий фактор, який дозволяє збільшити пропускну здатність інтернет-магазину та спростити обробку замовлень — саме автоматизація. Цю задачу також значною мірою вирішують саме CRM системи. Завдяки ним можна прослідкувати шлях замовлення від заявки до надсилання покупцю. Також вони дають можливість призначити відповідального за конкретне замовлення.
Ми радимо автоматизувати обробку замовлень в інтернет-магазині якомога раніше.
Те саме стосується й обліку фінансів. Тривалі перерахунки коштів можуть займати надто багато часу, тому краще автоматизувати їх контроль з допомогою інтеграції з CRM та платіжними інструментами.
Оптимізація сайту
В цьому пункті ми маємо на увазі спроможність інтернет-магазину витримувати значний трафік і при цьому працювати швидко та коректно. Від цього залежить конверсія інтернет-магазину і взагалі здатність приймати замовлення.
Платформа Shop-Express забезпечує всім користувачам швидкісний хостинг їх інтернет-магазинів та стабільну роботу, що дозволить приймати велику кількість замовлень та поступово масштабувати бізнес.
Якісні описи товарів
Детальні та інформативні описи товарів дадуть відповіді на багато питань потенційних покупців. А це своєю чергою розвантажить менеджерів вашого інтернет-магазину від рутинних питань.
Аналіз зворотного зв’язку
Обов’язково потрібно збирати повідомлення та відгуки від клієнтів. Це дасть важливу інформацію про те, наскільки покупці задоволені та, що б вони хотіли змінити. Для цього ви можете під’єднати месенджери та чатботи, збирати інформацію в CRM.
Готовність до сезонних піків
В практиці роботи інтернет-магазинів є сезонні піки продажів. Вони пов’язані в основному зі святами та сезонними розпродажами. В ці періоди кількість замовлень може зростати в кілька разів, а іноді й на порядок.
Щоб підготуватись до цього необхідно створити запаси популярних товарів, оптимізувати логістику замовлень і, можливо, залучити додаткових співробітників для обробки.
Підсумки
Завдяки правильному вибору платформи, оптимізації та автоматизації процесів ви зможете приймати велику кількість замовлень. Враховуйте сезонні піки продажів та готуйтесь до них за кілька тижнів, щоб не перевантажити бізнес-процеси.