Рівнянин став переможцем акції “Смартфон за комуналку” від ПриватБанку

Щасливе
22.05.2017  12:33

У Рівному черговий переможець акції від ПриватБанку – Валерій Корольчук. Чоловік виграв сучасний смартфон через те, що сплатив комунальні послуги через додаток Приват24.

Акція “Смартфон за комуналку” триває з початку квітня до кінця червня. Щомісяця випадковим чином вибирають переможця. В акції беруть участь всі клієнти, що здійснили будь-який комунальний платіж на суму від 500 грн за допомогою MasterCard.

– Я навіть не уявляв, що беру участь в акції, проте Приват24 користуюсь уже давно. А коли мені зателефонували з головного офісу ПриватБанку і сказали, що я виграв смартфон, то спочатку не повірив. А потім зайшов на сайт ПриватБанку і тільки тоді прочитав про акцію, – ділиться емоціями переможець акції Валерій КОРОЛЬЧУК.

Рівнянка виграла “другу пенсію” від ПриватБанку

 

 

 

Акція триває, тому отримати смартфон може кожен, розповідає директор Північно-Західного Регіонального управління ПриватБанку Юрій ВОЙТЕНКО:

– Ще буде два переможці акції “Смартфон за комуналку”, і тому кожен, хто сплачує комунальні послуги через Приват24, може стати власником смартфона. До речі, рівняни регулярно перемагають у наших акціях. Так, весною рівнянин переміг у акції для фрілансерів, минулого літа ми нагороджували переможницю акції “Друга пенсія”, а сьогодні віддали переможцю смартфон. Тому я бажаю землякам і надалі брати участь у наших акціях і вигравати.

 

 

Переможець додає, що вже повністю перейшов на сплату комунальних послуг через інтернет-банк, адже це дуже зручно.

– Про Приват24 я дізнався від товариша. Спробував і “підсів”, адже це дуже зручно – не треба нікуди йти і стояти в черзі, – додає Валерій Корольчук. – Так як квитанції на сплату комунальних послуг приходять у різні дні, то економиться дуже багато часу. Маючи доступ до інтернету, маючи комп’ютер можна чи то з дому, чи з робочого місця, у будь-який час доби провести платіж. Тож я рекомендую всім користуватися Приват24, адже це дуже зручно і вигідно.

Рівняни потрапили у фінал престижного конкурсу “Фінансовий геній”

Пан Валерій дуже радий такому виграшу і надалі обіцяє опановувати мобільний додаток Приват24 на новенькому смартфоні.

– Інтернет-банкінг – це основа обслуговування фізичних осіб ПриватБанку. Задача інтернет-банкінгу – отримати весь спектр банківських послуг, не виходячи з дому. Сервіс оплати комунальних послуг – це лише одна з тих операцій, яка доступна нашим клієнтам, – пояснює Юрій Войтенко. – Позитивна реакція, яку ми отримуємо від користувачів, зокрема і переможця нашої акції, – свідчення того, що ми обрали правильну стратегію. Тож і надалі будемо вдосконалюватися для наших клієнтів.

 

 

Крім того, що користуватися послугами інтернет-банку дуже зручно, це й ще й вигідно. Адже не потрібно платити додаткові кошти за обслуговування. Так, у Рівному послуги водоканалу, обленерго та теплопостачання можна сплачувати без комісій. Комісія сплачується лише за послуги газопостачання. Вона становить 3 грн при сплаті через касу відділення, 2 грн при сплаті через термінал обслуговування і лише 1 грн через Приват24. А для пенсіонерів абсолютно всі комунальні послуги сплачуються без комісій.

Як розповідає заступник керівника відділення “ПОЛІТОН” ПриватБанку у Рівному Наталія ШЕВЧУК, багато користувачів не довіряють інтернет-банку через відсутність чека на сплату:

– Отримати квитанцію про оплату комунальних послуг можна в кожному терміналі самообслуговування. Для цього потрібно просто мати платіжну картку, з якої здійснювалась оплата. Якщо ж картки немає, чек можна отримати у будь-якому відділенні ПриватБанку. Абсолютно всі дані про оплату зберігаються.

 

 

У березні 2017 року порівняно з березнем минулого року кількість комунальних та інших платежів жителів України, здійснених за допомогою смартфону та Інтернет-банку Приват24, збільшилась втричі. Як повідомили в ПриватБанку, у цілому за перший квартал цього року кількість “чистих” платежів українців (не враховуючи поповнень мобільних і переказів між картками) через усі сервіси та каси ПриватБанку зросла на 35% – до рекордних 19,6 мільйона.

За даними банку, з початку року кількість платежів у веб-версії Приват24 зросла на 73%. Приват24 – найпопулярніший інтернет-банк в Україні, загальна кількість клієнтів системи становить 9,3 млн, з них 6 млн клієнтів встановили мобільний платіжний додаток Privat24. Щодня в онлайн-банку ПриватБанку здійснюється понад 600 тис. платежів і реєструється 35 тис. нових користувачів.

, , переглядів: 2 519


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *