Минув рік відтоді, як у Рівному міськвиконком затвердив порядок розміщення вивісок. До цього відбулися чотири публічні обговорення, нарада у міського голови, внесення правок до положень спільно з розробниками реклами, маркетологами, архітекторами та підприємцями. І встигли навіть відбутися два судові засідання з метою скасувати рішення Рівненського міськвиконкому. Обидва з яких програли.
Днями представники робочої групи розповіли про процес створення нового обличчя Рівного.
- Наша мета – не оштрафувати когось чи притягнути до відповідальності. Тому цей рух іде без тиску та репресій. Ми крок за кроком проводимо роз’яснювальну роботу, щоб це був спільний проект влади, громади та бізнесу, – говорить заступник міського голови Рівного Віталій ГЕРМАН. – Дуже приємно, що нові об’єкти будівництва, які здано цього року, вже зробили вивіски за новими стандартами. Також перевагою правил розміщення вивісок є те, що її не треба ніде погоджувати, бігати по кабінетах. Виготовив згідно правил – встановлюй.
Серед підприємців є два варіанти сприйняття розробленого положення. Одна з захватом підтримують цей процес і переконані, що цей рух треба пришвидшувати. Інші з острахом сприймають відмову від звичної “їдучої” реклами, але готові долучатися до оновлення.
- Наші містяни звикли до того, що там є аптека, то вона має світитися і яскравість якусь. І коли ми змінили якусь вивіску, до нас багато хто з містян не розуміє, заходять, питають: А ви що, з’їжджаєте? Трошки є втрати в людях, які до нас заходили, – говорить заступник директора аптеки “Рівнеліки” Олександр Проноза.
Один з розробників порядку розміщення вивісок Павло Алексєвич вірить, що це маленький крок для Рівного і велика перемога для рівнян. До цього цого не було: щоб влада спільно з бізнесом спільно з громадськими діячами обговорила, написала, затвердила та реалізувала такий проект!
Подивіться на приклад того, як БУЛО – СТАЛО. Хіба не таким має бути нове обличчя Рівного?