“Домова служба” вітає рівнян з Днем клієнта

Щасливе
19.03.2019  11:00

19 березня – Міжнародний день клієнта. Провідна компанія Рівного “Домова служба” та її засновник Валерій Гусак щиро вітають усіх рівнян, своїх клієнтів з нагоди цього дня!

19 березня календар показує неофіційне але важливе свято – Міжнародний День клієнта. Того самого клієнта завдяки якому оживають чи вмирають сотні тисяч бізнесів. Того клієнта, який має одну чудову особливість – підживлювати справи підприємців своїм вибором. Того самого клієнта за якого сперечаються як дві розміщені поруч кав’ярні, так і потужні транснаціональні корпорації.

Домовій службі майже 17 років і нам вдалось дещо дізнатись про клієнта. Вибудовуючи справу у наш бурхливий час ми змінили і людей, які користуються нашими послугами, і нас самих. Поділюсь своїми спостереженнями про ці зміни. Спочатку про людей служби, які витрачають свої гроші в інших місцях.

Ми стали вимогливими до обслуговування. Ми не користуємось послугами в тих місцях, де хамлять. Нас немає там, де обманюють і де намагаються впихнути товар чи послугу. Ми краще відмовимось від послуги, ніж будемо терпіти «совкове» обслуговування. Ми не балувані. Ми знаємо, що свої гроші ми зможемо віддати в ті структури, які пропонують найкраще за адекватні ціни.

Люди з команди Домової служби цінують щирість і уважне ставлення до себе. Тому, ми там, де прийнято спокійно говорити з клієнтом. Люди, які працюють в Домовій службі цінують силу системи. Тому, нам цілком звично, що нас запитують про якість обслуговування і ми прекрасно розуміємо, що хороша фірма – це продумана до дрібниць система взаємодії з клієнтом. І на рівні майстра, і на рівні директора ми цінуємо не шик і понти, а звичайний відповідальний підхід. Тобто, ми стали вимогливими і справедливими клієнтами.

Як надавачі послуг ми зрозуміли, що люди відходять від нас не тому, що погана погода чи високі ціни, а тому, що ми робимо щось не так. І тому, міняємось з кожним днем.

Кому ми корисні?

Перш за все, майстер і вся система Домової служби корисна людям, які цінують відповідальність. Тим, хто розуміє, що майстер – це не дядько з сусіднього будинку, а той, хто вміє, знає і любить працювати руками. Ми цінні тим клієнтам, які разом з майстром хочуть впустити в дім впевненість у тому, що за короткий час завдяки професійним діям все стане на свої місця. Ми цінні тим, хто не хоче, щоб їм впихували космічні речі за космічні гроші. Тим, хто хоче, щоб їм чесно сказали, що треба зробити, як це зробити і скільки воно протримається. Ми потрібні тим клієнтам, яким потрібно вирішити нестандартне завдання. Нас цінують за те, що в нас слово відповідає ділу.

Домова служба не хоче сподобатись всім. Ми залишимо іншим структурам клієнтів, які шукають дешевого дядька чи намагаються перехитрити самі себе. Залишимо хамів і грубіянів. Залишимо тих, хто хоче відкат і тих, кому треба як небуть. Їх теж хтось має обслуговувати.

Вітаємо клієнтів з Днем клієнта! Будьте собою і обирайте надійних!

 

, , , , переглядів: 869


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *