Хочу, щоб кожен з гордістю носив українське. Ельвіра Ляшко

Щасливе
28.06.2025  20:09

Цей рік був роком викликів, але водночас інновацій та відкриттів. Адже попри все, українські підприємці продовжують розвиватися та є прикладом сили та незламності. Саме такою є засновниця бренду E.Milliko Ельвіра ЛЯШКО. Про відкриття мультибрендового шоуруму, амбітні плани на рік прийдешній – читайте.

– Які досягнення вашого бренду у 2024 році ви вважаєте найважливішими?
– Я вважаю, що найбільше наше досягнення – це те, що попри всі виклики ми розвиваємося та рухаємося вперед. Це відбувається завдяки внеску наших героїв, які в такий складний час боронять нашу країну, завдяки тим людям, які підтримують українське, місцевих виробників. В час, коли все українське намагаються знищити, викорінити, ми гуртуємось і намагаємося маленькими кроками не тільки не втратити, а й примножити своє – українське. Відкрили мультибрендовий магазин “Пліч-о-пліч”, де зібрали понад 20 виробників. Це спочатку мав бути фірмовий магазин E.Milliko, але ми вирішили, що це має бути широка цільова аудиторія та цінова політика. Саме тому в “Пліч-о-пліч” зібралися виробники різного “калібру” – від резидентів fashion week в Україні та за її межами, так і бренди, які тільки починають свій шлях у цей надскладний час, для кожного українця і для держави в цілому.

– Чи були якісь особливі виклики, з якими ви стикнулися цього року, і як вам вдалося їх подолати?
– Насправді кожен рік складніший за попередній. Це стосується збільшення цін на все, що впливає на кінцеву ціну виробу, тому особливих якихось викликів не було. Просто залишаються всі ті, з якими нині стикається кожен виробник – здорожчання сировини, здорожчання комунальних послуг, і все, що відбувається в країні, лишає відбиток на невеликих бізнесах, як наш.

– Які нові продукти були випущені вашим брендом у 2024 році та як вони були сприйняті споживачами?
– У нас лишилася наша ніша – жіночий одяг. А те, що у нас з’явилося з новинок – це постійні наші колекції. Ми зробили колекцію кімоно. Їх можна розглядати як патріотичну колекцію з мінімальною вишивкою. Наші лляні кімоно точно вирізняються з-поміж інших і вже полюбилися нашим клієнтам.

– Чи брали участь ваші вироби в якихось значущих подіях або колабораціях?
– В якихось значущих подіях ми не брали участі лише через те, що основний фокус уваги та мій особистий внесок був максимально спрямований на відкриття нашого мультибрендового шоуруму в центрі міста. Нас запрошували на Praga Fashion Week. Ми не змогли взяти участь, бо мали інші плани. Нас запрошували наші партнери як гостей відвідати їх колекції на Lviv Fashion Week, але, сподіваюся, наступного року ми будемо їздити всюди, куди нас будуть запрошувати.

– Як змінилася ваша аудиторія за цей рік?
– Насправді бренд рухається вперед і ми не можемо сказати, як саме змінилася наша аудиторія. Але з впевненістю можу сказати, що ми зробили її ширшою завдяки новим моделям, тканинам та змінам-трансформаціям бренду.

– Які плани та цілі ви ставите перед собою та вашим брендом на 2025 рік?
– У планах на 2025 рік – безумовно розвиватися далі, ставати кращими. Наш бренд буде більш зважений, бо ми маємо більше досвіду і впевнено зможемо зробити його кращим. У процесі ми будемо бачити всі ці трансформації, але ми точно впевнені в тому, що це буде щось особливе. Ми точно станемо кращими, щоб кожен українець з гордістю носив своє!

Мультибрендовий магазин “Пліч-о-пліч”
м. Рівне, вул. Замкова, 14а

https://www.instagram.com/plich__o__plich/

Читайте також: Ельвіра Ляшко про бренд E.Milliko

, , , , , , переглядів: 11

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *