Клієнти ПриватБанку відзначили «чорну п’ятницю» на AliExpress півмільйоном купівель

Щасливе
23.11.2017  16:29

За період традиційних мегарозпродажів на сайті AliExpress клієнти ПриватБанку здійснили понад 517 тисяч купівель на суму близько 9 мільйонів доларів. За даними ПриватБанку, 11 листопада 2017 року порівняно з торішньою «чорною п’ятницею» зафіксовано 20-кратне зростання оплат картками банку.

«Наші клієнти вміють і вже звикли платити картками онлайн, незважаючи на 20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів у службу підтримки 3700 зросла лише у 2,5 разу, – зазначає маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина. – Банк опрацьовував запити на збільшення інтернет-лімітів у режимі онлайн».

За інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних купівель у період «чорної п’ятниці» стала відсутність на картці необхідної кількості коштів – 64% відмов, далі йдуть помилки під час введення даних картки – 21% і неправильне введення секретного коду – 10%.

Для довіки:

Чорна п’ятниця прийшла до нас з США. Там, вже традиційно, “чорною” називають п’ятницю після Дня подяки. З неї, зазвичай, починається різдвяний сезон розпродажів. Через те, що День подяки приходиться на четвертий четвер листопада, Чорна п’ятниця випадає в проміжок часу з 23 по 29 листопада.

В Україні Чорна п’ятниця також віднедавна відзначається початком сезону знижок та розпродажів у більшості торговельних мереж, Інтернет-магазинах тощо.

Клієнтам ПриватБанку цей день може також принести додаткові вигоди. А щоб ретельно підготуватися до нього та здійснити справді вигідні покупки, в ПриватБанку пропонують декілька порад.

  1. Кредитний ліміт.

Використовувати кредитні кошти для покупок з картки “Універсальна” та карток ПриватБанку вищого рівня можна без плати за відсотки. Для цього використані кредитні кошти потрібно повернути на картку не пізніше 25 числа наступного місяця.

Перевірити та при потребі збільшити кредитний ліміт на картках “Універсальна”, “Універсальна Gold” та картках вищого рівня можна на сайті limit.pb.ua.

  1. “Оплата частинами” та “Миттєва розстрочка”.

Купувати товари можна не лише за рахунок власних або кредитних коштів, алей й за допомогою сервісів “Оплата частинами” та “Миттєва розстрочка”.  На сайті chast.pb.ua можна дізнатися свій ліміт з сервісу “Оплата частинами”, переглянути перелік магазинів, в яких можна здійснити покупки в розстрочку тощо.

  1. Ліміт оплати в Інтернет.

Для безпеки на всіх картках ПриватБанку встановлюється Інтернет-ліміт – сума, понад яку не можна здійснити витрати з картки протягом календарного місяця. Встановити або змінити Інтернет-ліміт можна в Приват24 (меню “Мої рахунки > Керування карткою/рахунком > Оплата в Інтернеті”).

  1. Поштомати ПриватБанку.

Це поштові скриньки у відділеннях, підключені до терміналів самообслуговування, в яких клієнти банку можуть самостійно одержувати посилки, надіслані, в тому числі, з Інтернет-магазинів. Поштомати ПриватБанку співпрацюють зі службами доставки: “Нова Пошта”, “Міст Експрес”, “ІнТайм” і “Делівері”. При виборі способу доставки потрібно серед відділень тієї чи іншої служби доставки обрати найближчий поштомат і отримати там свою посилку.

  1. Валюта.

Оплачувати покупки на закордонних сайтах можна картками в будь-якій валюті без додаткових комісій. Обмін валюти проводиться за курсом ПриватБанку для карток, що можна подивитися на сайті www.pb.ua.

  1. Безпека.

Для покупок на українських сайтах достатньо зазначити номер картки, строк дії та, іноді, CVV2-код, що написано на звороті картки поряд з 4 останніми цифрами номера картки. З метою безпеки важливо ніколи не передавати код CVV2 стороннім особам. Для покупок на закордонних сайтах можуть знадобитися ім’я, прізвище держателя картки (є на картці чи в закордонному паспорті) і білінг-адреса (адреса проживання власника картки або адреса, що зазначено під час отримання картки в банку). Іноді замість своєї адреси онлайн-покупці зазначають адресу банку. Наприклад: PrivatBank,1D, Grushevskogo st., Kyiv, Ukraine, 01001. Ім’я та адресу обов’язково зазначати латиницею.

У випадку виникнення запитань чи просто за консультацією завжди можна звернутися за телефоном служби підтримки 3700 (безкоштовно з мобільного) або в чат-online на сайтах pb.ua та privat24.ua.

, , , , , , , , переглядів: 1 348


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *