“Надія” відповідатиме на звернення громадян: в Дії запустять чат-бота

Щасливе
01.03.2024  09:00

Міністерство цифрової трансформації України активно працює над впровадженням нового технологічного рішення – штучного інтелекту у формі чатбота. Цей інноваційний помічник, отримає ім’я “Надія”,  який буде призначений для оптимізації роботи контактного центру та швидкого реагування на звернення громадян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Церковний календар на березень 2024

Про це повідомив міністра цифрової трансформації Михайло Федоров на своїй сторінці у Фейсбук.

“Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки Дії.” – йдеться у повідомленні.

переглядів: 53


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *