Плюси і мінуси: інша сторона ремонту вулиці Шухевича

Щасливе
03.11.2017  11:00

Управління житлового-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради провело відкриті торги на визначення підрядника, що здійснюватиме капітальний ремонт дороги. Переможцем тендеру стало ТОВ «Будівельна компанія “БУДАЛЬЯНС ГРУП». Загальна вартість реконструкції дорожнього полотна на вулиці Шухевича становить 27 мільйонів 183 тисячі гривень.

На вулиці Шухевича у Рівному капітальний ремонт вже стартував.

UPD по велодоріжчі по Шухевича (https://goo.gl/EvxnU1):Оскільки конкретний тип не був вказаний у проекті зі слів викон…

Опубліковано Сергієм Ковальчуком 2 листопад 2017 р.

Про позитиви та негативи капітального ремонту вулиці з точки зору формування велоінфраструктури розповів Сергій Ковальчук, координатор групи Рівне велосипедне:

Капремонт вулиці Шухевича робиться усієї в комплексі , а не обмежилися заміною асфальту на проїзній частині.

Щодо елементів велоінфрастркутури, з того що побачено наразі:

З позитивного:
– першим велодоріжкам бути;
– велодоріжки відокремлені як від проїзної частини, так і від тротуару, що сприятиме безпечному і комфортному пересуванню;
– рівень мощення велодоріжок (як і тротуарів) в рівень бордюру і вище газону, тому вода завжди стікатиме на газон, не утворюючи калюж, і не замерзатиме взимку, руйнуючи покриття.

З негативного:
– мощення велодоріжки не асфальтом, чи бруківкою без фаски. Мощення бруківкою «старе місто» (німецькі норми кажуть, що це найгірший тип мощення і його слід уникати на шляхах) не мотивуватиме багатьох їхати саме велодоріжкою, а не рівненьким асфальтом проїзної частини поряд;
– на виїздах на вулицю велодоіржка не віднесена на 6 м. від проїзної частини, утворюючи зону для зупинки і очікування для автомобіля, пряма траекторія в цій ділянці не сприятиме сповільненню велосипедиста;
– повороти велодоріжки на велопереїзд влаштовані під прямим кутом – велосипед не рухається так, повинен бути радіус заокрулення.

– на виїздах на вулицю велодоіржка не віднесена на 6 м. від проїзної частини, утворюючи зону для зупинки і очікування для автомобіля, пряма траекторія в цій ділянці не сприятиме сповільненню велосипедиста;

Опубліковано Сергієм Ковальчуком 2 листопад 2017 р.

, , , , переглядів: 1 209


На правах реклами


Один коментар
  1. Головна помилка в тому, що цю бруківку ложать просто на відсів. Через 2-3 роки вона по- любому просяде, і потрібно буде знову її перекладати.
    1. Під основу потрібно вкладати геотекстиль, тому , що він пропускає воду повільно і рівномірно чим зменшує просідання в рази, передшкоджає росту трави тощо.
    2.В суміші, яка готується безпосередньо під бруківку повинен бути цемент з пропорцією (1 цементу/4 піску або відсіву).
    3. І головне при вкладанні це погода – сухо і без дощу.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *