Згідно з досягнутими домовленостями у трьох відділеннях ПриватБанку Рівненської області облаштують робочі місця для представників Пенсійного фонду.
Як повідомили в регіональному прес-офісі ПриватБанку у Рівному завдяки постійній співпраці ПриватБанку з Пенсійним фондом України стало можливим створення умов для обслуговування населення працівниками пенсійної служби і у відділеннях банку. На таких віддалених робочих місцях, фахівці Пенсійного фонду здійснюватимуть прийом громадян та надаватимуть консультації з питань пенсійного забезпечення.
Вже з 14 червня фахівці фонду зможуть обслуговувати мешканців у визначені дні прийому громадян згідно із затвердженими графіками, а саме:
-
Дубенське відділення “Центральне” (м.Дубно, вул. Д.Галицького,11) – понеділок, середа, п’ятниця, з 14:00 до 17:00;
-
Костопільське відділення (м.Костопіль, вул. Руданського,5) – понеділок, середа, п’ятниця, з 14:00 до 17:00;
-
Володимирецьке відділення (смт.Володимирець, вул. Соборна, 49) – понеділок, середа, п’ятниця, з 10:00 до 13:00.
“У відділеннях ПриватБанку громадяни отримуватимуть ті самі послуги, які в даний час надаються в усіх інших управліннях Пенсійного фонду України в області”, – зазначила керівник напрямку просування соціальних програм Північно-Західного РУ ПриватБанку Вікторія Костюшок.
Слід нагадати, що ПриватБанк на постійній основі співпрацює з Пенсійним фондом та допомагає соціально незахищеним верствам населення. Так у травні урочисто нагороджували переможницю акції “Друга пенсія”. Нею стала рівнянка – Сівченко Катерина, яка отримуватиме другу пенсію від ПриватБанку наступні три місяці. З 19 березня по 24 квітня 2017 року проводилась акція для громадян України, які отримують пенсію чи соціальну виплату на картку ПриватБанку. 25 переможцям з різних регіонів України ПриватБанк протягом трьох місяців будуть виплачувати “другу” пенсію в сумі, що дорівнює пенсії зарахування на карту клієнта в місяці виграшу. В акції брали участь всі клієнти поважного віку, незалежно від дати оформлення картки для виплат.
ПриватБанк обслуговує пенсіонерів України із 2000 року та постійно залишається лідером серед банків за кількістю клієнтів-пенсіонерів. Згідно з даними Пенсійного фонду України, кожному четвертому пенсіонеру держава перераховує кошти за допомогою пенсійної картки ПриватБанку.ПриватБанку довіряють нарахування пенсії понад 3 млн клієнтів по всій Україні.
Звернутись можна з наступних питань:
1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).
2. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління.
3. Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.
4. Приймання замовлень на видачу довідок:
– про розмір пенсії;
– про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу (за формами ОК5, ОК2, ОК7).
5. Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.
6. Допомога в заповненні та прийманні анкети на виготолення пенсійного посвідчення.
7. Видача пенсійного посвідчення.
8. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.
9. Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.
10. Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.
11. Приймання заяв та документів щодо:
– переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;
– виплати пенсії за довіреністю;
– зміни способу виплати пенсії;
– поновлення виплати пенсії;
– перерахунку призначених пенсій;
– встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
– виплати недоотриманої пенсії.
12. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.