Споживачів Рівненщини врятували від некоректних покупок: понад 166 тисяч гривень повернуто за непридатні товари

Щасливе
15.03.2024  15:00

В минулому році Головному управлінню Держпродспоживслужби у Рівненській області надійшло 283 скарги щодо порушень прав споживачів. Цього року кількість звернень склала уже 63.

Про це повідомили під час брифінгу Рівненської ОДА

Найбільш поширеними скаргами, за словами спеціалістів,  виявилися проблеми з наданням некоректних послуг та якістю придбаних товарів. Частіше за все люди скаржаться на відсутність чеку або відмову у безготівковому розрахунку. Також на жаль, зустрічаються випадки грубості та неуважності персоналу під час обслуговування.

До слова, з початку року завдяки втручанню відділу захисту прав споживачів вже повернуто понад 166 тисяч гривень за непридатну продукцію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Весняне обрізання дерев: важливі поради та інформація від КАТП 1728

Пам’ятайте, що відстоювати свої права споживача важливо, і в разі некоректної поведінки продавців чи неналежної якості товарів завжди можна звернутися за допомогою до відповідних органів.

переглядів: 61


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *