11 серпня у Рівному стартував тур регіональних маркетингових семінарів «Заробляй з БРЕНДАМИ №1». У заході взяли участь більше ніж 100 партнерів. Регіональні тури, організовані компанією «Кристюк та Партнери», стали вже традиційними. Вони користуються великою популярністю і збирають рекордну кількість учасників.
Інформація, яку отримали партнери – учасники унікальна. Вона відповідає на найактуальніші питання поточного періоду: як у складних економічних умовах ефективно вести бізнес, які існують можливості та інструменти отримання прибутку. Спікерами на семінарі виступили представники лідерів ІТ ринку – бренди № 1, кожен у своєму сегменті: ColorWay, Inno3D, Intel, Lenovo, Logitech та WD.
«Концепція просування бренду ColorWay сьогодні особливо актуальна. Ми підтримуємо і допомагаємо розвиватися нашим партнерам, даємо нову корисну інформацію і можливість отримання прибутку, забезпечуємо кваліфіковану сервісну підтримку, проводимо регулярні маркетингові активності. А продукція ColorWay, завдяки прекрасному співвідношенню ціни та якості – вигідна і користується популярністю у покупців, що робить процес її реалізації легким і комфортним », – підкреслив Олег Кристюк, директор з маркетингу та розвитку бізнесу ColorWay.
Кирил Сотенский, директор з продажу Inno3D в Східній Європі та СНД: «Ми приділяємо велику увагу підтримці партнерів і покупців. Компанія InnoVISION Multimedia, лідер у створенні мультимедіа контенту для персональних комп’ютерів та інтернет, презентувала на семінарі новий унікальний продукт – 3D принтер. Як і вся продукція Inno3D, принтер відкриває нові захоплюючі можливості для користувачів».
За словами Дмитра Калити, директора Intel Україна: «Участь нашої компанії в освітніх ініціативах для виробників, інтеграторів IT-рішень та професійних користувачів комп’ютерної техніки є однією з пріоритетних задач. Адже тільки пропонуючи і просуваючи на ринок найбільш сучасні рішення можна задовольняти потреби користувачів і розвивати свій бізнес. Компанія Intel і надалі буде радувати споживачів найсучаснішими процесорними технологіями для комп’ютерів, серверів, планшетних ПК та смартфонів».
«За підсумками другого кварталу цього року компанія Lenovo стала абсолютним лідером в сегментах ПК, планшетів та смартфонів. При тому, що перший смартфон Lenovo з’явився в Україні всього лише рік тому. Сьогодні в портфелі компанії широкий модельний ряд мобільних пристроїв, який недавно був оновлений. Для нас, як лідера IT-ринку важливо ознайомити партнерів з новими пристроями, дізнатися про їхню думку, щодо продукціі та поділитися досвідом », – зазначив Родченко Олександр, спеціаліст відділу маркетингу Lenovo в Україні.
«Logitech, як завжди, має чим поділитися зі своїми партнерами, – прокоментував Володимир Павленко, менеджер по роботі з ключовими партнерами Logitech.- На семінарі ми представили кілька найновіших продуктів .Іх незаперечна перевага – це високотехнологічність та інноваційність.В кожному новому пристрої Logitech впроваджує все більш вдосконалені технології, які ніхто до нас не застосовував у виробництві периферії, наприклад: найшвидша в світі миша Logitech G402 Hyperion Fury, з революційною сенсорною технологією Fusion Engine ™. Використовуючи нові технології та постійно вдосконалюючи пристрої, Logitech в черговий раз доводить, що наука перемагає!»
Ірина Темченко, регіональний представник WD в Україні: «У цей непростий для нашої країни час компанія WD розуміє особливе значення ще більшої підтримки партнерів, особистих зустрічей і контактів з клієнтами. Дані семінари надають прекрасну можливість це здійснити. Цього літа, компанія WD представляє партнерам ряд нових продуктів: лінійка накопичувачів Red для NAS, жорстких дисків для відеоспостереження Purple, а також персональні хмарні рішення My Cloud Mirror і портативний накопичувач з інтерфейсом Thunderbolt MyPassport Pro ».
Наступні семінари відбудуться у Львові (13.08) та Івано-Франківську (15.08).