Як діяти, якщо втратили чи пошкодили посвідчення УБД

Щасливе
18.11.2024  14:00

 

1. У випадку, якщо посвідчення видавала міжвідомча комісія, для відновлення цього документа необхідно на електронну пошту Міністерства у справах ветеранів dpi@mva.gov.ua надіслати такі документи:

-власноруч завірені копії сторінок паспорта (1, 2 та 11, 12);

-власноруч завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

-фотографії розміром 3х4 (2 штуки);

-заяву про заміну зіпсованого / втраченого посвідчення з уточненням причин втрати (заява пишеться в довільній формі, з обов’язковим зазначенням своєї електронної пошти та номера мобільного телефону);

-якщо посвідчення пошкоджене, воно також додається до заяви для підтвердження його непридатності.

Фотокартки та пошкоджене посвідчення, яке підлягає знищенню, надсилаються поштовим зв’язком АТ “Укрпошта” на адресу Міністерства у справах ветеранів: м. Київ, пров. Музейний, 12, 01001.

2. Якщо посвідчення було втрачене, тоді відповідну заяву необхідно подати до найближчого відділу Національної поліції України. Бажано також подати оголошення в газету про втрату документа із вказанням прізвища, імені, по батькові особи, які там зазначені.

Відтак до пакету перелічених вище документів треба додати копію заяви до поліції та копію оголошення в газеті, а за наявності — і копію посвідчення.

Демобілізованим особам для відновлення посвідчення необхідно написати заяву до ТЦКСП за місцем обліку. ТЦКСП, в свою чергу, робить запит до тієї установи, якою було видано посвідчення.

 

Рівненський обласний ТЦК та СП

, , , переглядів: 21


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *